chocolate Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Jeg er ute etter et produkt jeg kan bruke for å forskjønne huden min litt i denne vinterstid. Bruker vanligvis litt solpudder når jeg sminker ansiktshuden. Produktet jeg leter etter skal kunne brukes litt "her og der", f.eks ved nesebor, under øyne osv, for å få en jevnere hudtone ved rødhet eller mørke ringer.. Hva bruker jeg da? Tenkte stikke innom et parfymeri, men vil gjerne skaffe litt grunnlag for egne vurderinger først. Mye kunnskap her på KG;)
Champagnepiken Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Jepp, en concealer er kjekt. Som så mange andre her på KG sverger jeg til Helena Rubinstein Magic Concealer - sjekk de andre trådene om den.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jeg sverger også til Magic Concealer- den ER magisk! Dekker over rødhet og mørke ringer veldig bra. Du kan også bruke en lett farget dagkrem/lett foundation for å få jevnere hud. F eks: Helena Rubinstein Color Clone eller Clinique Perfectly Real er lite dekkende,men gir jevnere hudtone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå