Gjest Gjest_KlaraQ_* Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Han har sagt at det aldri blir oss mer, jeg er 3mnd på vei. Hører nesten ikke fra han,jeg som tar kontakt pga barnet. Er det bedere om jeg driter i han,la være å svare og sende mld? Tror det er best,hva ville din reaksjon vært?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Drit i ham, bare pass på at han blir oppført som far til barnet hvis han er det, og sørg for at han betaler bidrag. Når ungen blir stor nok til å evt. ha samvær med far, så får du gjøre ditt beste for å få til det. Men en far som driter i en er bedre å være foruten. Ikke bli det hysteriske kvinnfolket som forfølger ham, i hvert fall. Han har jo sagt klart ifra at han ikke vil ha deg. Så for barnets skyld, er det best å forholde seg mest mulig nøytral så det ikke er noe vondt blod mellom dere når samværskampen begynner, på den ene eller andre måten.
Gjest Gjest_KlaraQ_* Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Nå mente jeg å bli lik han og ikke høre fra meg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Ja, drit i ham. Få noen til å ringe når barnet er født.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er enig med Bjørnsdatter her. Vil han ikke ha kontakt så vil han ikke ha kontakt. Jeg tror ikke det kommer noe godt ut av at du tviholder på den kontakten annet enn at du selv blir såra. Mulig han trenger litt tid til å bli voksen og til å skjønne hva han egentlig driver med, frem til da (om det skulle skje) tror jeg det er viktigere for deg å ta vare på deg og barnet ditt nå. Å være alenemor har aldri vært lett for noen, men det er ikke dermed sagt at man ikke fikser det likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå