LadyInRed Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg sliter sånn med at øyenskygger striper seg, selv med primer. Noen som kan anbefale meg et merke som har øyenskygger som ikke striper seg så lett???
Mischa Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Urban Decay er råbra! Du får kjøpt på asos.com
Gjest diorgirly Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hva med en kremøyeskygge? Vannfaste kremøyeskygger har jeg bare positive erfaringer med, har faktisk aldri opplevd at de striper seg. Om du bruker en lett kremøyeskygge nederst (har en lys hudfarget fra clarins som er bra til dette), kan du bruke den nederst, og ha vanlig øyeskygger over, da holder den seg bra.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Av kremøyeskygger kan jeg anbefale Lancome, og av kompakte øyeskygger kan jeg anbefale IsaDora, Chanel, Guerlain og Dior.
Liskat Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Den øyenskyggen jeg har som holder best er fra merket Stila. Dessverre har jeg ikke sett dette merket i Norge, og jeg kjøpte øyenskyggen i Barcelona, så vet ikke om det finnes i Norge...
Mischa Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har helt motsatt erfaring med kremøyenskygger og ville absolutt ikke anbefalt det :S Har prøvd Lancome Color Dose og Nars blant annet.. Stila er også bra ja.. finnes ikke i Norge lenger nei
Gjest Miss_alexandria Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Man får tak i Stila på strawberrynet. com Nå i desember har jeg kjøpt mye stila øyenskygger og div til 50 % avslag
Liskat Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Man får tak i Stila på strawberrynet. com Nå i desember har jeg kjøpt mye stila øyenskygger og div til 50 % avslag ← Ohh, takker for tipset Jeg har ikke hatt så mye bruk for ny sminke på en stund, så har ikke undersøkt markedet noe særlig. Pluss at jeg liker å teste det på huden før jeg kjøper noe.
LadyInRed Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har helt motsatt erfaring med kremøyenskygger og ville absolutt ikke anbefalt det :S Har prøvd Lancome Color Dose og Nars blant annet.. Stila er også bra ja.. finnes ikke i Norge lenger nei ← enig, jeg kan ikke bruke kremøyenskygger. men skal prøve stila, takk for tips
Ling Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Bobbi Brown sine skygger - óg kremskygger! Beste jeg noen gang har prøvd. Og fantastiske farger også. Jeg har brukt dem i 10 år..... Finnes ikke Norge, dessverre. Hvis du kontakter Saks 5th Ave i NY, så sender de til hele verden. Se linken: http://www.bobbibrowncosmetics.com/
Prinsesse på erten Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord, men alt striper seg. Fant likevel løsningen i Art Deco sin øyeskyggebase. Koster 80 spenn og varer en evighet. Dette MÅ dere bare teste ut hvis dere har samme problem.
Frk Johansen Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Jeg er superfornøyd med Dior, har en eske med fire farger som kan brukes både våte og tørre. Sitter utrolig bra!
LadyInRed Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2006 Man får tak i Stila på strawberrynet. com Nå i desember har jeg kjøpt mye stila øyenskygger og div til 50 % avslag ← stila øyenskygge er bestilt
LadyInRed Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord, men alt striper seg. Fant likevel løsningen i Art Deco sin øyeskyggebase. Koster 80 spenn og varer en evighet. Dette MÅ dere bare teste ut hvis dere har samme problem. ← har brukt denne tidligere, og ja den hjalp. Men så kjøpte jeg en fra YSL på tax free en gang da jeg trengte ny, og så er art deco gått helt i glemmeboken. Men skal kjøpe meg en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå