Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med at øyenskygger striper seg, selv med primer. Noen som kan anbefale meg et merke som har øyenskygger som ikke striper seg så lett???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urban Decay er råbra! Du får kjøpt på asos.com :)

Gjest diorgirly
Skrevet

Hva med en kremøyeskygge? :) Vannfaste kremøyeskygger har jeg bare positive erfaringer med, har faktisk aldri opplevd at de striper seg. Om du bruker en lett kremøyeskygge nederst (har en lys hudfarget fra clarins som er bra til dette), kan du bruke den nederst, og ha vanlig øyeskygger over, da holder den seg bra.

Skrevet

Av kremøyeskygger kan jeg anbefale Lancome, og av kompakte øyeskygger kan jeg anbefale IsaDora, Chanel, Guerlain og Dior.

Skrevet

Den øyenskyggen jeg har som holder best er fra merket Stila. Dessverre har jeg ikke sett dette merket i Norge, og jeg kjøpte øyenskyggen i Barcelona, så vet ikke om det finnes i Norge...

Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring med kremøyenskygger og ville absolutt ikke anbefalt det :S Har prøvd Lancome Color Dose og Nars blant annet..

Stila er også bra ja.. finnes ikke i Norge lenger nei :(

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Man får tak i Stila på strawberrynet. com ;)

Nå i desember har jeg kjøpt mye stila øyenskygger og div til 50 % avslag :smilbla:

Skrevet

Nå i desember har jeg kjøpt mye stila øyenskygger og div til 50 % avslag  :smilbla:

Ohh, takker for tipset :)

Jeg har ikke hatt så mye bruk for ny sminke på en stund, så har ikke undersøkt markedet noe særlig. Pluss at jeg liker å teste det på huden før jeg kjøper noe.

Skrevet
Jeg har helt motsatt erfaring med kremøyenskygger og ville absolutt ikke anbefalt det :S Har prøvd Lancome Color Dose og Nars blant annet..

Stila er også bra ja.. finnes ikke i Norge lenger nei :(

enig, jeg kan ikke bruke kremøyenskygger. men skal prøve stila, takk for tips :)

Skrevet

Bobbi Brown sine skygger - óg kremskygger! Beste jeg noen gang har prøvd. Og fantastiske farger også. Jeg har brukt dem i 10 år..... Finnes ikke Norge, dessverre. Hvis du kontakter Saks 5th Ave i NY, så sender de til hele verden.

Se linken: http://www.bobbibrowncosmetics.com/

Skrevet

Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord, men alt striper seg. Fant likevel løsningen i Art Deco sin øyeskyggebase. Koster 80 spenn og varer en evighet. Dette MÅ dere bare teste ut hvis dere har samme problem.

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Dior, har en eske med fire farger som kan brukes både våte og tørre. Sitter utrolig bra!

Skrevet

Nå i desember har jeg kjøpt mye stila øyenskygger og div til 50 % avslag  :smilbla:

stila øyenskygge er bestilt :)

Skrevet
Jeg har prøvd alt mellom himmel og jord, men alt striper seg. Fant likevel løsningen i Art Deco sin øyeskyggebase. Koster 80 spenn og varer en evighet. Dette MÅ dere bare teste ut hvis dere har samme problem.

har brukt denne tidligere, og ja den hjalp. Men så kjøpte jeg en fra YSL på tax free en gang da jeg trengte ny, og så er art deco gått helt i glemmeboken. Men skal kjøpe meg en ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...