Gjest Gjest_323 Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skal nå gjengi min historie så godt jeg kan. Etter noen måneder som single følte jeg at jeg hadde behov for å finne noen igjen. Jeg laget meg en profil på Match, da i ren nysgjerrighet. (det begynner jo ofte sånn) Jeg hadde ikke noen tro på å treffe noen der. Så kom jeg på siden til en jente med verdens mest fantastiske øyne. Jeg ble helt betatt. Så betatt at jeg betalte det det kostet for å bli full medlem slik at jeg kunne kontakte henne. Vi meldte litt frem og tilbake, uten at det store skjedde. En kveld jeg var kraftig på fylla så traff jeg henne og jeg kjente henne igjen. Hvordan kunne jeg unngå det. (selv om jeg var som sagt ganske full) Verdens mest fantastiske øyne. Hun kjente ikke igjen meg med det første, men jeg hjalp litt. Jeg husker ikke alt jeg sa og gjorde, men vi gikk hver vår vei. Jeg våknet opp og tenkte: Å nei nå får jeg ikke se henne mer igjen. Jeg har sikkert tabbet meg grådig ut, jeg husket svært lite av det jeg hadde sagt og gjort. Responsen var helt annen. Hun var kjempesjarmert og syntes at alt var god gang. Så vi flørtet vilt og hemningsløst en stund, hun var sulten på kjærlighet. Det viste seg at vi hadde veldig mange felles interesser. Jeg er ikke akkurat noe særlig beskjeden, vi skulle treffes noen ganger, men det klaffet ikke helt, så det endte med at jeg drog hjem til familien som jeg ikke hadde truffet på flere måneder, for å ha sommerferie. Vi holdt kontakten og fortsatte å flørte og fortalte hvor mye vi gledet oss til å se hverandre, og hvor mye vi lengtet etter hverandre. Vi snakktes ofte, selv om jeg var i utlandet. To uker senere var jeg på vei tilbake og gledet meg veldig på å treffe henne, men hun svarte ikke på melding. Jeg ble litt irritert, da hun hadde vært så interessert tidligere. Hun sa at hun jobbet mye, og var travel, men det hadde hun vært tidligere også, så jeg leste at hun ikke var interessert. Jeg skrev til henne at det minste jeg forventet var å få et svar om hun i det minste var interessert eller ikke. Men hun svarte ikke. Jeg ble litt engstelig og lurte på om noe hadde skjedd, men omsider svarte hun. Lite tid. Jeg sa adjø og at jeg ikke engang ville være venner med folk som ikke gadd å svare. Jeg var sint, lei og skuffet. Slettet henne fra mine kontakter på messenger. Prøvde å glemme. Så fikk jeg mail fra henne igjen, som jeg svarte på og så fikk jeg som svar: Hei, ser deg aldri på messenger lenger ...... .... Jeg må løpe på jobb jeg, håper å høre fra deg snart igjen Jeg svarte henne med vanlig snakk, at jeg gledet meg til jul, og løst snakk. Stilte spørsmål som om hun gledet seg til jul? Ikke noe svar tilbake. Jeg har litt problemer med å skjønne hva det er hun egentlig vil? Og hva jeg kan gjøre? Jeg forstår jo at hvis en kvinne ikke svarer, så er hun ikke interessert... Men dette var litt spesielt.. Hon har et sett som får alla menn, att tro dom e i himmelen...
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Høres ut som om hun ikke vet helt selv hva hun vil. Hun er kanskje usikker og sjenert? Jeg ville gitt henne en sjanse, for hun er nok som sagt veldig usikker på hva hun vil?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Høres ut som om hun ikke vet helt selv hva hun vil. Hun er kanskje usikker og sjenert? Jeg ville gitt henne en sjanse, for hun er nok som sagt veldig usikker på hva hun vil? ← Det er begrenset hvor lenge du gidder å holde på og hvor mange sjangser noen kan få. Det må 2 til for å få til noe og det er faktisk ikke værre enn å gi et svar tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Høres ut som ett forvirret menneske uten ryggrad.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Høres ut som om hun ikke vet hva hun vil. Det beste vil kanskje være å gi henne beskjed om at om dere skal ha kontakt så bør hun i det minste vise litt folkeskikk, det vil si å svare, særlig når det er hun som tar kontakt. Men, når sant skal sies så tror jeg at jeg både har og har vist lignende tendenser mange ganger. Det handler om at jeg fort feiger ut eller føler meg låst når det forventes noe av meg, det gjør at jeg ikke føler meg fri. Egentli helt merkelig, og et dårlig trekk. Men det blir så lett slik noen ganger, man tenker at det skjer så mye, skal svare senere osv...
Snøkule Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 (endret) ...ja, eller så vil hun bare ha i pose og sekk. Altså, hun vil ikke ha deg, men hun vil at du skal ville ha henne. Og når hun da merker at du har lagt deg litt bakpå, så kaster hun et lite bein til deg igjen i håp om at du skal bite på, sånn at hun kan avvise deg igjen... Jenter assa.... Endret 10. desember 2006 av Snøkule
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Hun er ganske sikkert ikke særlig interessert. Hun bruker deg når hun ikke har bedre å finne på. Kanskje for dessuten å holde deg på kroken for egen vinnings skyld. Bedre for deg å dra videre.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Nå kan ikke jeg svare på hvorfor hun oppfører seg som hun gjør, men hadde det vært meg og jeg virkelig var betatt og interessert i deg så hadde jeg aldri droppa å svare på meldinger. I mitt hode er det et tegn på at det da ikke er så viktig, og det inntrykket vil man jo ikke gi noen man virkelig er interessert i? Greit at man ikke skal kaste seg over personen, og at man bør spille litt kostbar og hard to get. Men det finnes heeeelt andre måter å gjøre det på enn å ikke svare på meldinger, for de fleste burde vite at man da fort kan gi feil inntrykk.
Gjest Gjest 1 Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Hun syntes sikkert ikke det var spesielt kult å bli spurt om hun gleder seg til jul. Hvis hun ikke er 12 år da. Ellers kan det vel hende hun angrer på hva hun gjorde i beruset tilstand og synes nettreff ikke er noe særlig.
Gjest Gjest_323 Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Vel, jeg tror ikke jeg kommer til å falle så lavt at jeg svarer henne. Jeg gidder rett og slett ikke å la meg utnytte. Klart hun er attraktiv og vi har masse til felles, men jeg gidder ikke å være leken hennes som hun kan ta til seg og kaste hele tiden. Eller kanskje jeg burde gjort noe for å fått henne skikkelig interessert, for så å droppe henne på samme måte. Bruke hennes triks mot henne.... Jeg skal holde dere informert :D
Gjest Pax Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 Hun høres ut som en travel person som er middels interessert i deg. Etter hva jeg leste her.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Jeg svarte henne med vanlig snakk, at jeg gledet meg til jul, og løst snakk. Stilte spørsmål som om hun gledet seg til jul? Ikke noe svar tilbake. Har hu trua a'? Kanskje hu ikke gleda seg til jul.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Høres ut som helt normal nettdating. Hun er lunkent interessert, farter sikkert på andre nettdater og kommer innom deg iblant for å holde interessen din oppe slik at hun får mer oppmerksomhet. Sorry. Slik er vi jenter - også. Dra videre og glem dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå