Gå til innhold

Ostekake eller brownier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage kake til en jentekveld og klarer ikke å bestemme meg, hva ville du likt best å få servert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brownies, takk :) .

Synes ostekake blir for mektig.

Skrevet

Jeg stemte på ostekake, men brownies er jo like godt :klø:

Skrevet

Brownies, tror mange (som meg) ikke liker ostekake.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Lag begge :)

Ostekake orker man bare en bit av, men det er plass til en brownie eller to ved siden av...

Skrevet

Tror flere liker brownies enn ostekake, men jeg hadde blitt veldig glad for ostekake.

Skrevet

brownies, har kun funnet EN ostekake jeg engang er halveis interessert i å spise, mens brownies alltid går glatt ned. :ler:

Skrevet

Brownies, ja.

Vet at mange kaster seg over ostekake, men jeg hadde valgt å servere brownies, det liker "alle".

Skrevet

Ostekake kan være veldig friskt og godt, og det kan være utrolig kvalmt og ekkelt. Brownies er bare godt, uansett ;)

Skrevet

Jeg synes begge deler er godt, avhengig av hva jeg har lyst på der og da. Men jeg synes mange lager ostekaker som ikke er gode (spesielt de med kjøpegelé), mens brownies kan man ikke gå feil med, så jeg ville vel foretrukket det.

Skrevet

Jeg hadde valgt ostekake. Syns ikke brownies er særlig godt :forvirret:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Kaaaaaakeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Har laget brownies i dag jeg :ler: Stemmer for det ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet
Ostekake orker man bare en bit av, men det er plass til en brownie eller to ved siden av...

Snakk for deg selv! :ler: Jeg kan godt finne på å klemme i meg en hel ostekake på en kveld. :sjenert:

Skrevet

Ja takk, begge deler.

Men stemte på Brownies....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...