Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er sint ja. For gubben var ute på julebord i kveld. Han drar aldri ut ellers. Er veldig rolig og stabil fyr av seg. Det jeg ble sint over er at jeg satt her og ventet, og ventet. Ringte mobilen hans klokken 3.30, ingen svarte. Jeg satt her, klokken ble 3 og 4. Forstod ikke noenting. Begynte å bite negler og var drit nervøs. Ungen min kom til meg etter våkennatt og sa: Hvor er pappa? Jeg kunne jo ikke svare. Men sa at han var hos venner på julebord. Etter masse følelser i sving så fulgte jeg ungen vår i seng, og der lå han. I sengen hennes. Jeg klikket i vinkel og klatret opp stigen på sengen. Sa: Hvor i helvette har du vært? Han våknet og var enormt likegyldig av seg. Jeg sa: Vi har sittet her våken til 6 om natten, og du kan ikke engang svare?? Han hadde da gått i sengen hennes for å sove, for jeg spilte musikk. Sa han. Jeg fikk enormt med følelser i hele meg. Har faktisk kontaktet en venn av meg. For jeg orker ikke dette tullet. Han var så likegyldig at jeg nesten ble skremt. Nei, jeg BLE skremt. Jeg var sint og enormt såret. Så mye at jeg vurderer på å dra. Mest fordi han ikke reagerte. Sannheten er at han aldri har gjort noe sånt før. Men vi har slitt når det gjelder forholdet. Så det ligger mye bak. Og denne likegyldigheten var toppen på kaken. Greit nok at han aldri vil gå ut sånn. Men at han ikke brydde seg om at jeg satt her og var dritbeskymret, sier jo litt. Pluss sitt eget barn.....
Snøkule Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg skjønte egentlig ikke hva det var du ble så sint for jeg... Eller jo, jeg fikk med meg at det var fordi han virket likegyldig, men allikevel... Fulle folk kan finne på å la vær å bry seg om det meste liksom. Og så skjønte jeg ikke; hadde barnet deres våknet fordi pappan hadde gått og lagt seg i sengen hennes når han kom hjem? Eller kom han hjem i den tiden fra hun kom inn til deg og til du oppdaget han i sengen hennes klokken 6? Mulig det er for tidlig for meg her altså..., men hva er det du ble så skremt for? Endret 10. desember 2006 av Snøkule
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skjønner ikke helt det her jeg heller... Når hadde han kommet hjem? Og hvorfor hadde du ikke hørt han? Jeg forstår at det er skremmende å ikke vite hvor man har sin kjære, men jeg tror nok at omstendighetene rundt forholdet deres gjør at du overreagerer. La han hvile ut og bli edru så kan du snakke rolig med han og fortelle at du ble redd. ikke anklag han, da kommer du ingen vei.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Dette skjønte jeg også mindre av. Men jeg skjønner at dere sliter med forholdet ja når du reagerer som du gjør her. Han er ute en gang i året også får han sånn på pukkelen? Dessuten, hva har dette på seksualitet forumet å gjøre? Feilpostering mest sannsynlig. Flytter den over til samliv... Scorpina (mod) Endret 10. desember 2006 av Scorpina
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Dessuten, hva har dette på seksualitet forumet å gjøre? Feilpostering mest sannsynlig. Flytter den over til samliv... Scorpina (mod) ← Er vi ikke på samliv og relasjoner nå da? Den lå på seksualitet. Scorpina (mod) Endret 10. desember 2006 av Scorpina
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skjønner heller ikke, og er forøvrig enig med Snøkule og Vampyra.
Mossa Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Selvsagt irriterende når noen ikke gir beskjed hvor de er og at de blir forsinka. Og man blir ofte sint når man blir bekymret. Men mannen din kom jo hjem, sikkert rimelig bedugga..og trodde at da alt var i sin skjønneste orden. Ikke noe å ta på vei for nå når alt er i orden.
Gjest Catwoman Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Vet ikke om jeg skjønte det helt jeg heller.. han hadde kommet hjem uten at du hadde merket det, fordi du og datteren dein var oppe og spilte musikk? Uansett nytter det ikke å starte en seriøs diskujson med en full person - han reagerer kanskje helt annerledes når han er edru.
Wildy Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Vent ihvertfall til promillen har gitt seg før du tar opp noe som helst. Folk kan finne på mye rart i bedugget tilstand, og er det ikke verre enn at han la seg uten å forstyrre deg er det kanskje ikke så mye å ta på vei for? *glemmer aldri da jeg fant min kjære under spisestubordet, godt inntullet i et pledd men forøvrig uten en tråd; klærne var nemlig pent dantert på kjøkkenbenken, etter en fuktig kveld på byn....*
Gjest Ylva Virvla Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Det virker som du overreagerer. Utifra det du skriver, ser jeg ingen god grunn til at du skulle være sint på ham. Om han akkurat ble vekket og fortsatt var brisen, er det ikke rar om han virket litt "likegyldig". Og jeg synes voksne folk bør få komme hjem når de vil fra fest. Ikke kvel ham. Endret 10. desember 2006 av Ylva Virvla
Gjest Ylva Virvla Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ser at du skrev dette tidlig om morgenen. Håper du hadde det bedre etter å ha sovet ut. Endret 10. desember 2006 av Ylva Virvla
Gjest graceland Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 Jeg skjønner at du ble redd for han, men det er da ikke så mye å ta på vei for. Men hvis du bare trenger "dråpen" når det gjelder forholdet, så forstår jeg deg.
siebaeo Skrevet 10. desember 2006 #13 Skrevet 10. desember 2006 Sånn her tolker jeg TS: Hun ble bekymret og det går ofte over i sinne når man endelig kan slappe av og at han i tillegg ikke anerkjente bekymringen hennes. Hun følte at han ikke brydde seg om at hun hade vært så redd. Hun ble kanskje lei seg fordi han tydeligvis hadde tatt et valg i å ikke legge seg sammen med henne. Hun ble kanskje mistenksom siden han ikke la seg med henne og hun da ikke kunne vite når han faktisk kom hjem... Hvis det er gnisninger i forholdet er det jo lett å bli litt mistenksom mener jeg.. Skjønner at hun ble litt sint jeg.. Mest fordi han var så likegyldig. Det er utrolig frustrerende når man ikke føler seg tatt på alvor og i tillegg er veldig opprørt.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Jeg var frustrert og veldig trøtt da jeg skrev dette. Utrolig sliten i hele meg. Vi har snakket i dag og han forklarte at han var så full. Grunnen at jeg reagerte er fordi jeg ble beskymret over han ugjenkjennlige oppførsel. Har aldri opplevd han sånn før. Vi har ordnet opp og ting er helt fint nå. Litt lei meg for at det ble sånn men ikke noe å gjøre med det. Jeg la denne under sexliv fordi jeg trodde det var eneste forumet man kan skrive anonymt.
Gjest Gjest_tss_* Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 HAha, hadde ssyntes det var drit gøy, hvis gubben hadde liggi i SENGA til DATTERA vår!!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 Kjære trådstarter! La nå "gubben" få dra på julebord, kose seg og komme hjem når han vil. Ikke KVEL ham ved å stå over han som en furie fordi han ikke kom hjem kl. 12.00. Han er voksen... er han ikke ??? Sliter dere med forholdet blir det ihverfall ikke noe bedre ved at du reagerer slik. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå