minienthe Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 bestillte meg en sånn sak.. en sånn, hm... ja dere vet hentet pakken på posten i sta men når jeg åpnet den så lå det ikke bare en, men TO stykk vibrerende saker oppi esken, ekstrasaken var en sånn bitteliten søt sak i veskestørrelse. akkurat som om de hadde lagt med en "julegave"
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 En sånn sak.... Kos deg med julegaven din du
Snuppen Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Hihih så koselig a;) har noen her en god å anbefale??..hm..
minienthe Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 En sånn sak.... Kos deg med julegaven din du ← he he he, mobber du eller ? men hvem går egentlig rundt med dette i veska
minienthe Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2006 Hihih så koselig a;) har noen her en god å anbefale??..hm.. ← har ikke peiling, er totalt neewbie så jeg bare bestillte en jeg likte utseendet på jeg
Gjest Skya Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 he he he, mobber du eller ? men hvem går egentlig rundt med dette i veska ← Du kan jo gjøre det nå? Men ellers så er den jo sikkert kjekkere å ha med på reise for de som ville ønske det, ikke bare til håndveska.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 Ang. å ta med vibrator'n sin på tur: Jeg har et bilde på mobilen min av bagasjebåndet på Gardermoen. Midt på ligger noen sin vibrator som har falt ut av kofferten. Litt senere kom toalettveska og undertøyet hennes også. Og den åpne kofferten. Ikke kult... Vibratoren var dyr også, så hun stod og ventet til alle andre hadde fått bagasjen sin (og ledd godt av vibratoren som lå der) før hun turte å plukke opp sine ting. IKKE MEG!
Gjest Skya Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Ang. å ta med vibrator'n sin på tur: Jeg har et bilde på mobilen min av bagasjebåndet på Gardermoen. Midt på ligger noen sin vibrator som har falt ut av kofferten. Litt senere kom toalettveska og undertøyet hennes også. Og den åpne kofferten. Ikke kult... Vibratoren var dyr også, så hun stod og ventet til alle andre hadde fått bagasjen sin (og ledd godt av vibratoren som lå der) før hun turte å plukke opp sine ting. IKKE MEG! ←
Snuppen Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Uff.. stakar..tror jg hadde blitt helt MØRKErød i ansiktet da..
Gjest Pax Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 akkurat som om de hadde lagt med en "julegave" ← Men det er nettopp det de har! Så på siden deres for noen dager siden at de ville legge ved en ekstra vibrator som julegave (så langt lageret rekker sto det, sikkert ingen igjen nå).
minienthe Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2006 Men det er nettopp det de har! Så på siden deres for noen dager siden at de ville legge ved en ekstra vibrator som julegave (så langt lageret rekker sto det, sikkert ingen igjen nå). ← aha.... da er jeg med så ikke den teksten jeg, bare bestillte noe som så greit ut
Annikken Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Kos deg med vibratorenE, jeg fikk en helt flott en i bursdagsgave av kjæresten som er helt fantastisk Her er det bare å kose seg!
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 he he he, mobber du eller ? men hvem går egentlig rundt med dette i veska ← Jeg vil! Tenk, da har du den når som helst og hvor som helst.
minienthe Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 11. desember 2006 Jeg vil! Tenk, da har du den når som helst og hvor som helst. ← he he, er nok ikke helt min stil
Annikken Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 Åh, en veeldig stille minivibrator? Vil ha, vil ha!! Om man ikke bruker den alene, så kan den være grei å ha med når man er på fest med kjæresten eller noe, og vil ha en ekstra bra kjappis på badet
minienthe Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 11. desember 2006 Åh, en veeldig stille minivibrator? Vil ha, vil ha!! Om man ikke bruker den alene, så kan den være grei å ha med når man er på fest med kjæresten eller noe, og vil ha en ekstra bra kjappis på badet ← virker ikke som den bråker så mye men jeg tror kvaliteten er litt "¨så som så"... litt ujamn vibrering på en måte.
Yme Skrevet 12. desember 2006 #19 Skrevet 12. desember 2006 Når jeg leser her inne på seksualitet, så virker det som om nesten alle jenter har dildo... Jeg bor sammen 2 stykker, jeg... For en ubehaglig tanke
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2006 #20 Skrevet 12. desember 2006 Når jeg leser her inne på seksualitet, så virker det som om nesten alle jenter har dildo... Jeg bor sammen 2 stykker, jeg... For en ubehaglig tanke ← To jenter eller to dildoer? Og husk at jenter ikke nødvendigvis begrenser seg til én dildo, da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå