Gå til innhold

Dette var laaaaangt slør!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Uffda! Så ikke særlig praktisk ut. Håper hun tok den av i løpet av dagen.

Skrevet

Søte hjenta drukner jo helt i alt stoff og tyll. Syns det så lit komisk ut med så langt slør jeg. Ikke minst upraktisk.

Ja hver vår smak

;)

Skrevet
Søte hjenta drukner jo helt i alt stoff og tyll. Syns det så lit komisk ut med så langt slør jeg. Ikke minst upraktisk.

Ja hver vår smak

;)

Helt enig! Det så komisk ut..

Skrevet
:hakeslepp: Det var MYE slep og slør. Ikke noe for meg. Er redd det hele hadde blitt for tungt å dra på.
Skrevet

Litt voldsomt etter min smak ja. Minte meg litt om de kongelige brudene, de bruker jo å ha slike lange slep....

Skrevet

Synes det ble bare tyll... eh tull... tja... litt mye ihvertfall....

Skrevet

:overrasket:

Jenta var jo nydelig, og det var kjolen og... Men litt vel mye slep og slør etter min mening! hele jenta ble borte i et kaos av hvitt....

Skrevet

Likte ikke at sløret sto så opp på toppen av hodet. Ser ut som om jenta har stukket hodet inn i en bløtkake.

Gjest Ballerina
Skrevet

Det var bare utrolig langt... stakkar hun som måtte gå med det hengende etter hodet sitt... skal man ikke kose seg litt på en slik dag? hum... :sjenert: Tror jeg hadde tatt det relativt fort av, ja...

Skrevet

Huff, det var aldeles grusomt. Slepet og sløret ble altfor voldsomt, og bildene dominert av masse hvitt stoff.

Lite pent antrekk og ikke særlig fine bilder. Jaja, bra man har forskjellig smak

Skrevet

Huff, absolutt ikke min smak. Det ble alt for mye av alt egentlig.

Skrevet

Synes nesten at dette minner om en mobbe-tråd jeg!?

Er sikker på at både brud og brudgom synes hun var verdens vakkreste brud og det er vel det som betyr noe ikke hva alle andre mener om saken!

Skrevet
Synes nesten at dette minner om en mobbe-tråd jeg!?

Er sikker på at både brud og brudgom synes hun var verdens vakkreste brud og det er vel det som betyr noe ikke hva alle andre mener om saken!

De er sikkert også veldig glade for at det er hengt ut på KG

Skrevet

Håper for brudens skyld at hun ikke er bruker her :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...