jento Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Leter og leter, men finner ingen melodi som kunne passe. Ideer??
MarianneHR Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hva slags intstrument skal det spilles på?
Chelsea Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Hva med å ta noe fra deres favorittband/-artist? Selv om det ikke er typisk bryllupssang som alle har (som f.eks. Kjærlighet, You raise me up, Celine Dion-sanger e.l.) kan det funke kjempefint, være seg at det passer til instrumentet. Vi hadde en medley av U2-sanger på trompet. Kjempefint og litt artig siden det er "oss".
Gjest Ballerina Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Jeg tror jeg hadde gått for en sang som betyr noe for dere. Hvis dere har en spesiell sang, så tror jeg nok den passer som instrumental (de fleste sanger gjør jo det).
Dalila Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Vi vandrar saman av Olav Stedje. Eller "For your broken heart" m Jan Werner. Jeg synes begge er nydelige melodier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå