Studine83 Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Endret av meg selv Endret 6. mars 2007 av Studine83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non-stop Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 la han bli kjent med deg og ta ting derfra. hvordan glemme han? vel.. for min del er sånt vanskelig å svare på.. d e veldig inviduelt. tenk positivt, flere "fisk" i havet, tren, vær sosial, gjør no du liker å drive med! gjør noe som får tankene dine vekk fra han. jeg vet at det er kjempe vanskelig. lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Det eneste som funker for meg er å kutte absolutt all kontakt med den det gjelder og gjøre meg selv veldig, veldig opptatt. Jeg fikk heldigvis litt hjelp med det sist jeg hadde kjærlighetssorg, jeg hadde massevis av oppgaver og eksamener å lese til, pluss deltidsjobb og venner som vil ha oppmerksomhet. Så når jeg ikke har tid til å tenke på vedkommende går det mye fortere over. Prosessen avsluttes når jeg roter og kliner med andre for å bekrefte for meg selv at jeg er bra nok og for å føle at jeg er "back in the game". Det er uansett nå du bør være litt isdronning, hvis han vil ha deg så kommer han når han føler at du glir unna. Og vil han ikke ha deg så er det 'greit'. Det hjelper i alle fall ikke å vise at du egentlig ikke er helt enig, det har i alle fall alltid gjort ting verre i mine tilfeller (har vært en del av dem...) Og lytt til hodet, ikke hjertet! I alle fall i dette tilfellet. Og dette er råd jeg har fått fra min søster, og hun har så langt alltid hatt rett når det kommer til dating. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studine83 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk for fornuftige svar:) Vet jeg burde kutte all kontakt med ham, men det er så utrolig vanskelig... han sendte melding til meg i går, og da får jeg falske forhåpninger igjen.. vet det er utrolig teit. Var usikker på om jeg i det hele tatt skulle gidde å svare på meldingen.. og da jeg gjorde det i morges, så fikk jeg ikke svar tilbake... sier vel litt... Hvorfor lar vi sånne gutter tråkke på oss? Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk for fornuftige svar:) Vet jeg burde kutte all kontakt med ham, men det er så utrolig vanskelig... han sendte melding til meg i går, og da får jeg falske forhåpninger igjen.. vet det er utrolig teit. Var usikker på om jeg i det hele tatt skulle gidde å svare på meldingen.. og da jeg gjorde det i morges, så fikk jeg ikke svar tilbake... sier vel litt... Hvorfor lar vi sånne gutter tråkke på oss? Huff! ← Fordi vi ikke klarer å la være å la det gå innpå oss... Men altså, hvis han vil bli bedre kjent, så vil han gjøre nettopp det. Men det er litt viktig at du ikke tar initiativ noe særlig, og at du ikke er for ivrig (gjerne være litt opptatt), så han ikke tar deg for gitt. For hvis du gir han for mye nå så kan han holde deg på gress i all evighet og bare gi deg akkurat nok til at du ikke gir opp. Jeg var i en liknende situasjon i sommer, og kom ikke over karen før i midten av november (et halvt år etter at han helst bare ville være venner, men fortsatte å gi meg akkurat nok håp til at jeg ikke gav opp...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metalheart Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 Er enig med liskat der. Hun jeg falt for i desember 05 fant seg type bakl min rygg og bestemte seg og kom med unnskyldning på unnskyldning og dum nok som jeg var så kjøpte jeg den akkuratt da. Så Her må du nok bare bestemme deg for å gi blanke og glemme han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Enig med det som allerede er sagt, og det høres ut som denne karen er en av dem som kaster et kjøttbein i ny og ne for å holde deg varm. Ikke tro at alt blir bra igjen om han sender en innsmigrende melding! - Det har iallefall jeg dårlig erfaring med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studine83 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Dere har rett... men bør jeg kutte ham ut helt? Eller fortsette å møte ham fordi han har sagt at han trenger lang tid på å åpne seg osv...? Har lyst til å tro på at det er der problemet ligger, at han bare trenger mer tid, men magefølelsen min sier noe annet... han synes vel det er greit å ha meg på gress, samtidig som han kan si til andre jenter at han er singel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. desember 2006 #9 Del Skrevet 10. desember 2006 Har lyst til å tro på at det er der problemet ligger, at han bare trenger mer tid, men magefølelsen min sier noe annet... han synes vel det er greit å ha meg på gress, samtidig som han kan si til andre jenter at han er singel... ← Stol på magefølelsen din. Klart det er greit å ha ei i bakhånd i tilfelle det skulle skjære seg med alle andre, men å bli holdt på gress er ikke så morsomt. Move on er mitt råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 10. desember 2006 #10 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg stresser med en fyr nå...som har dame....kompliserte greier, men jeg gjør det enkelt; Meg eller henne? (Så det er sagt; Han føler ikke npe dypt for henne, men hun er trygg...) Jeg sa til ham at om han ville prøve, så er det greit, om han vil holde på henne så er det også greit, men da kutter jeg alle bånd. Han får heller ingen second chance med meg..... Jeg er vakker og nysingel, klarer fint å bevege meg videre. Venter svar til uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. desember 2006 #11 Del Skrevet 10. desember 2006 "Trenger lang tid på å åpne meg" "Er ikke klar for å binde meg" "Er ikke istand til å bli forelsket" "Trenger mer tid" Hørt dem før? - La fyren seile sin egen sjø og skynd deg ut i verden - der venter en som ikke bruker alle disse unnskyldningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evenstar Skrevet 10. desember 2006 #12 Del Skrevet 10. desember 2006 "Trenger lang tid på å åpne meg" "Er ikke klar for å binde meg" "Er ikke istand til å bli forelsket" "Trenger mer tid" Hørt dem før? - La fyren seile sin egen sjø og skynd deg ut i verden - der venter en som ikke bruker alle disse unnskyldningene. ← Helt enig! Alle disse typiske "unskyldningene" er egentlig bare en måte for mannen å få det han vil ha, uten å måtte forplikte seg. Det er ikke alle menn som er slik, så hvorfor gidde å bruke timesvis på menn som åpenbart ikke vil ha hele pakken, altså forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 10. desember 2006 #13 Del Skrevet 10. desember 2006 Dere har rett... men bør jeg kutte ham ut helt? Eller fortsette å møte ham fordi han har sagt at han trenger lang tid på å åpne seg osv...? Har lyst til å tro på at det er der problemet ligger, at han bare trenger mer tid, men magefølelsen min sier noe annet... han synes vel det er greit å ha meg på gress, samtidig som han kan si til andre jenter at han er singel... ← Kutt han ut. Eller bli en av mange han kan pule på når han føler for det... Jeg stresser med en fyr nå...som har dame....kompliserte greier, men jeg gjør det enkelt; Meg eller henne? (Så det er sagt; Han føler ikke npe dypt for henne, men hun er trygg...) Jeg sa til ham at om han ville prøve, så er det greit, om han vil holde på henne så er det også greit, men da kutter jeg alle bånd. Han får heller ingen second chance med meg..... Jeg er vakker og nysingel, klarer fint å bevege meg videre. Venter svar til uka ← Herremingodegud. Han har dame. Ligg unna, for hennes skyld, og for din egen verdighets skyld. Å legge seg etter en fyr som man vet har dame er særs tøsete. Vil han ikke ha dama si, får han gjøre det slutt, uavhengig av deg. Eller tror du en fyr som holder på sånn vil endre seg når dere har vært sammen ei stund og forholdet har gått fra å være spennende til å bli traust? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SW20 Skrevet 10. desember 2006 #14 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg sliter med å bli forelska, og det er såvisst ingen unnskyldning Men de andre kan høres ut som noen som ikke vil brenne broene sine ja. Bare ikke vær bombastisk når det gjelder dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 10. desember 2006 #15 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg hadde en som "holdt meg på gress" i 3 år, men jeg visste at han hadde andre (han prøvde ikke å skjule det heller), og jeg fallt for han hver gang han ga meg en lillefinger. Slitsom tid!! Men, i dag er vi gift og har en sønn på 3mnd'er. Må legge til at det ble et slags spill ut av det, og vi kom nærmere og nærmere hverandre så sjalusien tok overhånd til slutt begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. desember 2006 #16 Del Skrevet 11. desember 2006 Selfølgelig kan det finnes unntak, men jeg satser hvertfall ikke på det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 11. desember 2006 #17 Del Skrevet 11. desember 2006 Vel, min historie endte godt etter 1 uke.... Nå er han min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metalheart Skrevet 11. desember 2006 #18 Del Skrevet 11. desember 2006 Vel, min historie endte godt etter 1 uke.... Nå er han min ← Livet går videre, det gjelder bare å ikke sitte inne hele dagen og sørge. Se en god film, spis en pose chips, besøk en god kamerat eller venninne. Det finnes så mye man kan gjøre for å komme over noe. At både gutter og jenter sier at de er redd for å knytte seg, ikke er klar for noe forhold etc. Det er bare bullshit stortsett, det betyr på sikt at de ikke er klar for ett forhold med akkuratt DEG. Så ikke la deg lure, du vil bare sitte med dårlig selvfølelse etter på. Og jeg unner ingen å bli utsatt for slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå