Snuppen Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hva er vitsen? hmm http://www.side2.no/helse/article827684.ece
babybird Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hmm.. Det der er det flere år siden jeg leste om første gang, så det kan vel ikke være noe nytt? Trodde aldri at det slo ann jeg. Det er i mange situasjoner jeg misunner guttene deres tiss. Alle mulige arrangementer med eviglange dokøer, mens gutta bare lemper'n ut hvorsomhelst. Men det må jø føles som om man tisser i buksa med et sånt rør da, det må jo bli vått og jævelig (ekkelt å tisse uten dopapir). Og hvor gjør man av tissen når man er ferdig med den?
Merneith Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Tislet Å tisse i et pissoar er i hvert fall en sikker måte å freake ut gutta på.
fuerza Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Hørte at dette ble lansert i USA for en stund siden.. Tviler på jeg kommer til å løpe til apoteket for å teste det ut. Men om det blir lansert, betyr det jo at det er et marked for det.
Gjest lazuli Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 det blir iallefall flere som kan tisse på setet!
Crianza Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 He he. Dette forenkler jo en god del for oss kvinner da. Er jo ikke alltid like lett å finne et toalett når man er nød, og litt kjedelig å blotte hele rumpa når man skal gjøre det i guds frie natur...
mysan Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Søøren at jeg ikke tok patent på denne da jeg som ganske så liten jente brukte en dorullhylse på akkurat den måten.... (da hadde jeg antakelig vært like fattig fremdeles )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå