Gjest Valiant Thor Skrevet 21. desember 2006 #41 Skrevet 21. desember 2006 holde leiligheten litt mer ryddig.
Gjest synseren Skrevet 26. desember 2006 #42 Skrevet 26. desember 2006 Følgende nyttårsfortsett har jeg: * trene mer * smile mer * ikke drikke så mye pepsi max * spise riktig mat ofte * spise mer frukt og grønt (fem om dagen) * utvikle meg som person * lese bøker * være blidere
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2006 #43 Skrevet 26. desember 2006 Jeg skal: * Komme igang med trening og et sunt kosthold som varer ( + komme ned i matcvekt) * Fullføre studiet mitt * Finne meg jobb * Minske netthandel fra hm, ellos etc... * Reise til Asia + en ting som jeg ikke sier her
Grendel Skrevet 26. desember 2006 #44 Skrevet 26. desember 2006 Skal gjennomføre lavkarbodiett. Skal bli flinkere til å skrive brev. Skal gå en tur hver dag. Og kaaaanskje slutte å røyke.
Gjest Lanyah Skrevet 26. desember 2006 #45 Skrevet 26. desember 2006 Neste år skal jeg ha det! Jeg pleier aldri å ha noen som helst, men neste år, DA SKAL JEG! Mine; Trene! Skal trene vekk det lille jeg har på magen, vil ha en lekker flat sterk mage! Gå ned 5 kg. Slutte å være så sjalu av meg, òg jobbe med meg selv! Få meg lærlingplass! Bli mer selvstendig! Mor og far skal få slippe å bruke så mye peng på meg nå, jeg flytter nemlig i januar! Jepp, det var mine! Ikke så veldig vanskelige, men det blir det uansett!
Gjest gjesta Skrevet 26. desember 2006 #46 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har kun hatt et nyttårsforsett som jeg har holdt. Det var å kjøpe ei flaske vin hver gang jeg fikk lønning Mitt løfte nå er å ta bedre vare på meg selv. Om andre behandler deg som en dritt så trenger du ikke gjøre det selv. Derfor vil jeg behandle meg selv bedre til neste år enn jeg har gjort i år.
linky Skrevet 26. desember 2006 #47 Skrevet 26. desember 2006 Skal bli mye flinkere til å trene (minst 3 ganger i uka), og holde snopspising til helgene.
mysan Skrevet 27. desember 2006 #48 Skrevet 27. desember 2006 Skrive mer Tegne/male mer Trene mer Spise sunnere Bli mer sosial og ta bedre vare på vennene mine mens jeg fremdeles har noen
Pauline Skrevet 28. desember 2006 #49 Skrevet 28. desember 2006 Ikke kjøpe så mye (dyre) klær. Det gjelder både til meg selv og avkommet. Bli flinkere til å kaste (gi til Fretex) det ingen bruker. Slutte å stille krav til meg selv om å være super woman - alltid. Det holder med av og til.
Gjest Orinoco Skrevet 28. desember 2006 #50 Skrevet 28. desember 2006 *begynne å gå til og fra jobben (4km) *lese mer bøker *lære meg å lage pai Burde være gjennomførbart?
Gjest Tweek Skrevet 28. desember 2006 #51 Skrevet 28. desember 2006 Jeg er jo ikke så veldig glad i nyttårsfprsetter som begynn å tren, spis sunt, jobb mer, spar mer penger og slutte og røyke greier. Men man kan jo ha positive og (eks. har mer sex ) Har ikke tenkt på årets forsetter før nå, men her er de jeg kom på nå *Bli flinkere på skolen (får jo gode karakterer men har ikke jobbet noe særlig med skolen på en mnd ) *Slutte å spise så mye smurfeputer. *Bli flinkere til å lage middag. *Ikke sitte så mye på datan. *Ikke sette meg på datan når jeg er hjemme fra jobb når jeg ser det trengs en opprydding. *Prøve å stå opp tidligere (når jeg er web-student å begynner ikke jobb før 14 er det lett og sove bor de få timene sola er oppe) *Få lappen *Prøve å få 10 000 skritt hver dag. (til nå er vanlig 6000 ca) *Være mer åpen for nye ting og matretter. *Ha mer sex. *Få finere hår. (det er så slitt i tuppene etter 2 permanenter i høst) *Prøve å gjøre en god gjerning hver dag (om det er å holde døra oppe for nestemann, et eller annet) *Få flere venner / være mer sosial. *Prøve å få til reiser (skal til london, men småturer som en natt på hotell i en annen by eller noe er koselig) Det ble ganske mange, men tror de blir greie og overholde. Og om ikke jeg greier det så er forsettene likevel til for å brytes
Gjest Tweek Skrevet 28. desember 2006 #52 Skrevet 28. desember 2006 + en ting som jeg ikke sier her ← JOOOO!!!!!
Buster Skrevet 29. desember 2006 #53 Skrevet 29. desember 2006 Nyttårsforsetter er egentlig en stor bløff, men for de som klarer å sette ut sitt nye liv den 1 januar så all respekt for dem. Blir derimot litt tankefull når et år nærmer seg slutten og tenker igjennom hva jeg gjerne burde prøve å få gjort noe med til neste år. Trene mer og kunne nok helt sikkert tatt av en kilo eller to.... Pluss masse annet...
Gjest Tweek Skrevet 29. desember 2006 #54 Skrevet 29. desember 2006 Jeg forandrer heller ikke alt på 1 januar. Men jeg begynner med noen
chaos Skrevet 29. desember 2006 #55 Skrevet 29. desember 2006 Mitt forsett er: Nyte livet som singel i ny leilighet og med ny jobb
Gjest Fruktfat Skrevet 29. desember 2006 #56 Skrevet 29. desember 2006 synes det bare er noe tull med nyttårsforsetter, derfor gidder jeg ikke ha noen store greier, men ting som er gjennomførbare når som helst; *drikke mer vann, og mindre brus (her har det gått sånn ca 10-12liter brus (på to stk!) i uka en stund...) *ete mer grønnsaker (og gjerne frukt, men er så sær på frukten at jeg sjelden finner noe som ser ok ut) *gå lengre turer med bikkja *bli mer sosial
Generalfrua Skrevet 29. desember 2006 #57 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har ingen nyttårsforsett, fordi jeg holder dem aldri lenger en to-tre uker likevel..
Samantha Skrevet 29. desember 2006 #58 Skrevet 29. desember 2006 Iløpet av 2007 skal eg: -Bli flinkare til å snakke tegnspråk -Lære meg å spele gitar -Lage album frå backpackertur 2004 (Har utsatt det lenge nok nå!) -Lære meg spansk (litt i alle fall) -Stå på eksamenane mine det neste halvåret -Jobbe og tene masse pengar siste halvdel av året, så eg kan reise etter nyttår -Bli flinkare til å lage ny mat (er alltid så svolta at eg køyrer "safe" ) -Få drømmemannen på kroken -Besøke mormor oftare Trur eg har fleire mål for året, men ditta var det eg kom på no. Så får vi sjå kordan det går
Frøken Freken Skrevet 29. desember 2006 #59 Skrevet 29. desember 2006 I år blir det ingen store greier, men jeg skal bli flinkere til å legge meg ned på gulvet å ta de 30 sit-upsene og de få armhevingene jeg klarer før jeg hopper til køys. Eller hvertfall en gang i løpet av dagen Jeg var flink til det før, men i det siste har jeg vært fryktelig slapp gitt.
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #60 Skrevet 29. desember 2006 Tja, prøver allerede, men må jo fortsette den gode trenden: -trene og bevege meg mer -jobbe mer effektivt, og utnytte tida litt bedre -jobbe med meg selv for å bli et litt bedre og mer behersket menneske... -være flinkere til å ta vare på vennene mine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå