Gjest Nattblomst Skrevet 11. desember 2006 #21 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg skal øve meg på å ta flere sjanser. Kjøre litt mindre safe. Var veldig flink til dette i slutten av tenåra, men har blitt blaut de siste årene... Og så skal jeg fokusere mer på å utvikle mine gode egenskaper. Indre skjønnhet fremfor ytre, og så videre. Endret 11. desember 2006 av Miss Foxy
*Butterfly* Skrevet 11. desember 2006 #22 Skrevet 11. desember 2006 - Sitte mindre ved PC'en! - Jobbe mer effektivt med skolearbeid - Være mer ute i frisk luft og bli sunnere
Gjest Kermit Skrevet 11. desember 2006 #23 Skrevet 11. desember 2006 Betale ned jevnlig på studielånet i stedet for å bruke betalingsutsettelse som hvilepute.
Gjest -eline- Skrevet 11. desember 2006 #24 Skrevet 11. desember 2006 Begynne å trene regelmessig og jobbe hardere med studiene.
Evenstar Skrevet 11. desember 2006 #25 Skrevet 11. desember 2006 I år har jeg bestemt meg for å droppe nyttårsforsettene. Det eneste som er sikkert da, er at man blir ihvertfall ikke skuffet skulle man komme til å bryte forsettet.
skorpionen 68 Skrevet 12. desember 2006 #26 Skrevet 12. desember 2006 Jupps, skal bli sunnerer og sprekere neste år..... allerede tyvstartet litt på forhånd hehe..
Barfot Skrevet 12. desember 2006 #27 Skrevet 12. desember 2006 Mine helsårsforsett: * Begynne å trene * Spise sunnere, finne ut om jeg ER avhengig av sukker. Begynne å spise fisk * Lære meg å sminke meg pent! * Slutte å banne, si dumme ting på fylla. * Ta av noen kg, og bli litt sterkere. * Slutte å rive negler hele tiden * Bli flinkere til å VISE at jeg bryr meg om andre.
Eve Luna Skrevet 13. desember 2006 #28 Skrevet 13. desember 2006 Jeg skal - fortsette å spise sunt, og trene, slik at jeg går ned i vekt. Målet er 10 kilo. - Tenke mer på meg selv og mine behov. - Ha en alvorsprat (en eller annen gang i 2007) med samboeren om å ha barn. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har på følelsen at jeg blir gravid i 2007. Er nesten sikker på det. Merkelig følelse. - Ta på meg flere oppgaver på jobben, som foredrag og verv. - Bruke mer tid med foreldrene. De har begge blitt mer syke det siste året. Og er gangske ensome begge to. Jeg skal prøve å besøke dem oftere og ringe oftere. - Være en person jeg ønsker å være. Jeg har vært ganske god person, men jeg har forbedringspotensialle. Det er ikke alle sider ved meg selv jeg liker. Jeg ønsker å ha mitt på det rene. - Stole på samboeren og stole på at kjærlighet vinner. Hvis ikke, så har jeg i hvertfall prøvd. Men mest av alt så ønsker jeg å ha en lykkelig år, uten sykdommer eller ulykker i familien. Jeg ønsker at mine nærmeste skal være lykkelige og friske. For når de har det bra, så har jeg det bra.
83` Skrevet 14. desember 2006 #29 Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes at nyttårsforsetter er noe tull. Det jeg ikke klarer resten av året klarer jeg i hvert fall ikke første nyttårsdag. ← godt poeng. Er alltid slik at jeg har som fortsett å spise mindre snop.. og fortsettene skal jo helst begynne 1. nyttårsdag.. Men hvordan skal det være mulig med alt snopet som står fremme da?! Uansett, mine fortsett er; * trene mer * spise mer frukt * spise mer grønnsaker * spare mer penger (jadda jadda..)
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #30 Skrevet 14. desember 2006 Nyttårsforsetter: -flinkere til å holde det ryddig. I jula skal jeg rydde unna og kaste en del, og da må jeg bare bli flinkere å til å legge ting på riktig sted. Sørlig skal jeg bli flinkere med avisene og bladene som ligger rundt her -legge meg tidligere så jeg ikke blir så trøtt og utslitt. -fortsette med treninga jeg har kommet bra inn i nå. Dette tror jeg er overkommelige mål. Ikke noe jeg ikke har klart tidligere.
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 15. desember 2006 #31 Skrevet 15. desember 2006 Komme meg mer ut av huset og ut på ting og tang.. Delta liksom.. (har blitt litt mye TV-titting i sofaen, ja.. )
emondak Skrevet 15. desember 2006 #32 Skrevet 15. desember 2006 Altså: - Spise mindre generellt, dvs spise mindre til hvert måltid... - Trene mere. - Finne meg noen venner å leke med på mitt "nye" bosted. - Leie leilighet eller starte et bokollektiv. - Finne ut av hva eller hvem denne "miss right" er. - Finn meninga med livet (kan kokes ned til å finne svaret Hvem, Hva og Hvor.. - Jobbe mere effektivt. - Sitte mindre på KG på dagtid. - Besøke og ta vare på vennene mine. Ja, det er mine planer da, sånn ca...
Moselure Skrevet 17. desember 2006 #33 Skrevet 17. desember 2006 Forbedre norskkarakteren og bli sammen med drømmetypen!
Gjest =tentacle= Skrevet 17. desember 2006 #34 Skrevet 17. desember 2006 Bli ferdig med skolen, og ta lappen
Fairytale Skrevet 18. desember 2006 #35 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har ikke noe spesiell tro på nyttårs forsett, så jeg har ingen.
Gjest TsS Skrevet 19. desember 2006 #36 Skrevet 19. desember 2006 Bli enda flinkere på jobben. Starte deltids-utdannelse ← Det er mine i år også.. Bli flinkere på jobben, og tstarte litt studie på deltid.. Dessuten skal jeg mosjonere mer(ikke nødvendigvis trene) men bare beveg meg, gå turer, ski.. (trener pilates to - tre ganger i uka)
Gjest mata Skrevet 19. desember 2006 #37 Skrevet 19. desember 2006 Jeg skal be legen søke meg inn på avrusning, det er ikke et nyttårsforsett, det er bare noe jeg bør. '
Gjest Kaya83 Skrevet 20. desember 2006 #38 Skrevet 20. desember 2006 æsj, nyttårsforsett er bare for feite slugger som røyker og andre tapere.. blaeh
Lady Lovelylocks Skrevet 20. desember 2006 #39 Skrevet 20. desember 2006 Være flinkere til og ta vare på vennene mine...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå