Gå til innhold

Nyttårsforsett

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å slutte å røyke faktisk... Men ikke på dagen, men i løpet av 2007. Skal ned mer i vekt, trene mer, spise mer riktig, og så er det den røyke greia da. Jeg er ikke helt for slike forsetter, men vi får nå se. Nytt år nytt liv :)

Skrevet

Vurderer å trimme mer spise sunt og sitte mindre her på KG. :)

Skrevet

Skal i alle fall begynne å trene igjen!!! Føler meg såååå slapp nå, etter et halvår så og si uten aktivitet, og stort påfyll av snop og cola :sur:

Skrevet

Jeg prøver egentlig å unngå nyttårsforsett for jeg klarer aldri å holde dem... :sjenert:

Men jeg skal prøve å bli en flittigere student og begynne å trene. Litt mindre godis kunne jeg også hatt godt av.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Fortell fortell

:hoppe:  :nissekonekyss:  :hoppe:

Hmm.. skal vel prøve å begynne å røyke, har aldri røykt fast, kun på fester. Så kanskje, etter noen julebord, nyttårsfeiringen etc, blir det en god vane.

Vi får se.. :)

Skrevet

Spise sunnere

Jobbe mer med skolen

Feste mer

Skrevet
Fortell fortell

:hoppe:  :nissekonekyss:  :hoppe:

Hva med den som spør da, hadde det vært en uregistrert gjest som spurte, ville ingen ha svart før TS fortalte om seg selv først.

:Nikke:

Skrevet
Hva med den som spør da, hadde det vært en uregistrert gjest som spurte, ville ingen ha svart før TS fortalte om seg selv først.

:Nikke:

Synes det er mer interessant å høre hva andre har å si enn å fortelle om meg selv!

;)

Bruke mye mer på familien min.

Være snill med meg selv.

Prøve å være mer positiv, er alt for negativ og pessimistisk.

duu da gjest 1??

:tunge1:

Gjest Vidvandre
Skrevet

Mine mål for neste år:

-Glemme eksen! :(

-Stå på alle eksamener

-Finne ut hva jeg skal gjøre etter sommeren/med livet mitt

-Spise sunnere

-Trene mer og ta bedre vare på kroppen min.

Skrevet

Har sluttet med nyttårsforsett, klarer aldri å holde dem alikevel.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg synes at nyttårsforsetter er noe tull. Det jeg ikke klarer resten av året klarer jeg i hvert fall ikke første nyttårsdag.

Gjest Vidvandre
Skrevet
Det jeg ikke klarer resten av året klarer jeg i hvert fall ikke første nyttårsdag.

Man skal jo ikke gjennomføre alle forsettene første nyttårsdag da. I hvertfall for min del er det snakk om å tenke på hva man skal gjøre bedre til neste år. Jeg har aldri tatt nyttårsforsett seriøst, men det er hyggelig å bare tenke litt over hva man ønsker for det nye året, og kanskje for å få litt oversikt.

Skrevet

Et vagt fortsett:

Skal ta mer hensyn til mine egne behov. Ikke alltid oppfylle andres behov og ønsker hele tiden, uten å kjenne etter hva jeg selv har lyst til. Og heller ikke være så opptatt av hva andre synes om meg.

Skrevet

Etter nyttår skal jeg bli mere opptatt av kostholdet mitt også skal jeg mosjonere mere. Jeg SKAL ned i vekt.

Gjest prestekrage
Skrevet

Fortsette de gode vanene jeg har fått meg når det gjelder kosthold (som medfører yttligere vektnedgang).

Bli enda flinkere på jobben.

Starte deltids-utdannelse

Skrevet

Jeg skal videreføre den sunne livsstilen som jeg har startet med i år.

Og hvis jeg kommer inn på skole, så skal jeg skjerpe meg og gjøre det bra der.

Skrevet

Jeg har da ikke begynbt å tenke på det enda...

Nei, ejg harnok neppe noen veldig konkrete nyttårsforsett, da bryter jeg dem likevel, men litt svevende tanker om generell forvedring av meg og mitt liv, det bedriver jeg jo stadig, så det kan jeg jo fint ta som nyttårsforsett også.

sånn der bli flinkere med husarbeidet (gjenoppta/hoolde flylady-rutinene mine?) i alle fall.

Slanke meg skal jeg definitvt ikke (på grensa til undervektig som det er) men muligens bli litt sprekere?

Har et stort prosjekt jeg skal ha i havn i løpet av første halvår (les: gifter oss 23.6.07) som vil kreve en god del forberedelse og planlegging.... så egentlig har jeg ikke tenkt å pålegge meg selv så mye mer enn det...

Skrevet

Det er den samme klisjeen som alltid egentlig:

- Bli flinkere med penger !

- Spise mat som er bra for meg og som gir meg energi

- Begynne å trene aktivt

- (Slutte å røyke)

Av tidligere erfaringer vet jeg at jeg ikke klarer å spise sunt OG å slutte å røyke på en gang, så må ta en ting av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...