Gå til innhold

Brudepikekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt en brudepikekjole til brudepiken, men desverre var den feil farge, så den må byttes...

Jeg skal gifte meg i blå kjole (turkis), og det har vist seg vanskelig å finne en selskaps/brudekjole til brudepiken i samme farge.

Hvordan tror dere det vil ta seg ut om jeg har blå kjole og hun har hvit?

Evt har dere noen tips til steder på nett som selger selskapskjoler/brudepikekjoler til barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på ebay (av den butikken Saeria linket til) og kjolen er nydelig. Betalte vel 400kr inkludert frakt og da fulgte en sånn hodekrans med.

Jeg syns godt hun kan ha hvit selvom din er turkis. Mine brudepike har hvit kjole med rosa blomster brodert på skjørtet og rosa blomster i livet....min kjole er helt hvit men buketten min er rosa som mønsteret i kjolen hennes :hjerte:

Skrevet
Jeg syns godt hun kan ha hvit selvom din er turkis. Mine brudepike har hvit kjole med rosa blomster brodert på skjørtet og rosa blomster i livet....min kjole er helt hvit men buketten min er rosa som mønsteret i kjolen hennes :hjerte:

Blir nok mest sannsynlig hvit, skal godt gjøres å treffe samme blå fargen, og synes ikke det blir fint med to blåfarger...

Men, får tenke litt mer på det.

Hva synes andre her inne, er det fint om jeg har blå kjole og brudepiken hvit?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvilke farger skal du ha i buketten din? For du kan jo velge en farge til kjolen, som en ser igjen i buketten din.

Jeg ville ikke valgt hvit kjole til henne, om du ikke skal ha noe hvitt i det hele tatt. Blir litt krasj i mine øyne.

Skrevet
Hvilke farger skal du ha i buketten din? For du kan jo velge en farge til kjolen, som en ser igjen i buketten din.

Jeg ville ikke valgt hvit kjole til henne, om du ikke skal ha noe hvitt i det hele tatt. Blir litt krasj i mine øyne.

Har sånn halvveis tenkt på hvite blomster, enten roser eller calla. Brudgommen skal ha hvit skjorte med slips i samme farge som min kjole.

Skrevet

Jeg skal ha hvit kjole og brudepikene våre skal ha lyseblå kjoler. Blir å matche med buketten for å få dette til å bli bra.

Skrevet

Jeg skal ha hvit kjole, mens brudepikene skal ha rosa. Kan være noen synes det blir dallete, men fant noen nydelige kjoler som jeg synes er fine. Blir å matche med resten, skal ha litt rosa i buketten-invitasjonene-lokalet osv. Synes ikke det har noe å si om det er forskjellige rosafarger heller. :sjarmor:

Skrevet

Dere trenger da ikke ha samme farge. Min kjole var grå, og brudepikene var gammelrosa. Synes det var penere enn å prøve å matche to ulike gråfarger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...