Gå til innhold

Frisører i Oslo sentrum - klipt deg hos noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rekker plutselig ikke frisøren som planlagt på mandag, så må klippe meg imorgen.

Har du klipt deg hos enten Magic, Alex Frisør eller Nikita på Oslo city?

Eller hos Leslie eller Nikita på Byporten?

Noen du vil anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har klippet meg på Alex Frisør på Oslo City. Fornøyd med klippingen, men det at det er på Oslo City gjør det litt slitsomt. I tillegg til tv-skjermene de har foran hver stol som viser MTV - mens de spiller annen musikk på anlegget.

Men det viktigste er klippen, og den ble jeg jo fornøyd med.

Skrevet

Jeg har klipt meg på Nikita på byporten i alle fall... Var fornøyd jeg, er vel ikke stort meg å si :)

Men jeg synes det er dyrt der da... I alle fall om man skal gjøre mer enn å klippe, men det er sikkert tilsvarende de andre stedene.

Skrevet

Jeg har brukt Nikita på Byporten flere ganger og har alltid blitt fornøyd.

Skrevet (endret)
Jeg har klippet meg på Alex Frisør på Oslo City. Fornøyd med klippingen, men det at det er på Oslo City gjør det litt slitsomt. I tillegg til tv-skjermene de har foran hver stol som viser MTV - mens de spiller annen musikk på anlegget.

Men det viktigste er klippen, og den ble jeg jo fornøyd med.

Aj, godt poeng.. Alex Frisør er vel i 2. etasje?

Jeg blir veldig bluferdig med en gang noen setter en kappe på meg. Jeg vil helst bli klippet uten å bli beglodd av forbigående. Så hm...

Til babybird, enig i dette med Nikita. De tar vel snart betalt for vann, per liter!

Edit: bluferdig. Ikke blYferdig ;)

Endret av Merneith
Skrevet

Jeg pleier å klippe meg hos Leslie's på Byporten og er kjempefornøyd! Det koster ikke mye heller - rundt 450 kroner. Og da tar de seg tid til å føne og style det fint etterpå også :)

Skrevet

jeg har klipt meg med magic, men var ikke fornøgd. Hadde veldig langt hår, og hadde bare tenkt til å ta litt korterer lugg og stusse litt påp lengdem, men endte opp med veldig kort hår og en rar lugg som ikke gikk ann å gjøre noe med.

Leslie har jeg litt lyst til å teste ut en gang da!

Skrevet

Takk for svar alle, tror jeg bestiller time hos Leslie jeg :) Ser de har studentrabatt også.

Skrevet (endret)

Leslie er grusomme. Jeg var der en gang, og aldri mer! De ansatte var bare tyggissmattende "babes" (trodde de selv da) og superhomofile gutter. Den ene jenta var så shabby og ekkelt kledd at hun ville passet bedre i Skippergata eller hvor nå de oppholder seg for tida... Og det var rotete og kaotisk inne i salongen. Det var tre ulike frisører som tok seg av meg, en som vasket håret, en som satte stripene, og en tredje som vasket ut blekemiddelet etterpå. Mens jeg satt der følte jeg meg skikkelig glemt, var livredd for at jeg skulle sitte med blekemiddelet i for lenge, for jeg satt kjempelenge uten at noen i det hele tatt så på meg. Da de endelig var ferdige, og jeg var litt i tvil om jeg var fornøyd, sa fyren bare "nei nei nei" og var helt uenig. Det eneste lyspunktet var hun som tok betalinga. Hun forstod visst at jeg ikke var helt fornøyd og sa at jeg måtte bare komme tilbake hvis jeg ikke var fornøyd.

Endret av Purple
Skrevet

Jeg kan iallefall anbefale Perry under sas hotellet! :-D

Og er du heldig kan det hende prinsesse astrid sitter i stolen ved siden av deg ;)

Skrevet

Egentlig liker jeg ikke Nikita (ofte veldig unge frisører som prøver å selge meg alt de har i hyllene), men endte opp på Nikita Byporten en gang og var veldig fornøyd. Der hadde de voksne frisører og de prøvde heller ikke å prakke på meg noe. Klippen var jeg også fornøyd med.

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Var å klippet meg på Gul Og Blå på Youngstorget, ble kjempefornøyd!!! Frisøren fikk til håret mitt akkurat slik jeg ville :)

God service, dyktig frisør og fikk en deilig cappucino i tillegg,

kan virkelig anbefales :jepp:

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
  • 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg anbefaler Absolute Hår i Parkveien (www.absolutehaar.no). Utrolig hyggelig salong og flink frisør!

• 1 måned senere...
Gjest skamklipt
Skrevet

jeg ble skamklipt på leslie på byporten. forrige gang jeg var der var jeg helt greit fornøyd med utfallet, men denne gangen er det helt grusomt. tipper det er helt avhengig av hvem som klipper deg der, men min opplevelse av det hele er skremmende! virket som om han som klippet meg aldri hadde gjort det før!

Skrevet

Nikita går jeg ikke i nærheten av etter diverse mislykkede forsøk, men jeg elsker Studio Alf i Grensen. Har aldri gått ut derfra misfornøyd :)

Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet

Jeg har også vært å klippet med på Lesley på byporten og jeg ble virkelig ikke fornøyd. Både jeg og venninnen min klippet oss der, og etterpå gikk vi rundt i byen med hårfrisyrer som så ut som noe fra 70-tallet. hehe.. Var ikke forønøyd. Jeg klipper meg alltid hos Lise på Alex frisør, Oslo City og hun er utrolig flink ! Men det koster rundt 600-700 kroner for en hårklipp da Men synes det er verdt det når jeg får det som jeg ønsker:)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Var på Cut friør i Schweigaardsgate. Kjempehappy, flink og hyggelig frisør, :)

fikk den beste fargen jeg noen gang har hatt.

Kjempestilige lokaler. Bestilte time på nett kjempeenkelt å bestille time fra

datamaskinen

Skrevet
Nikita går jeg ikke i nærheten av etter diverse mislykkede forsøk, men jeg elsker Studio Alf i Grensen. Har aldri gått ut derfra misfornøyd :)
Jeg setter heller ikke mine ben inn i en Nikitasalong igjen etter å ha blitt skamklipt på Nikita Byporten. Skulle klippe opp litt... Så ut som frisøren rett og slett hadde glemt noen tjafser med hår inners mot nakken. Kunne fått det til like bra selv! Men gikk dit igjen dagen etter og fikk gratis omklipp da, så det var jo bra. Fikk fortalt at han som hadde klippet meg bare var innleid fra et annet sted når de hadde det ekstra travelt. Har veldig gode erfaringer med Adam og Eva på Arkaden, men de er dyre også..
Skrevet

Dreamteam Frisører er KJEMPEFLINKE :jepp: , økologisk og BRA kaffe :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...