skeeeptisk Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hei! Er det noen som har erfaringer med at man får mer hår i ansiktet av å bruke ansiktsskrubb? Jeg synes at jeg plutselig har fått mer hår i ansiktet etter at jeg begynte med peeling. Men det kan også være at dette skyldes at vi har flyttet, og på det nye badet så er det et ganske spesielt lys, så kanskje det bare er illusjon!
Snuppen Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Hørtes veldig merkelig ut.. er nok lyset ja,uff mange lys jg ikke liker enten er d lyset eller så kanskje du har vært så skitten i ansiktet at nå når du først skrubbet bort d,så kom hårene frem? hihi..neida.. bare tuller.. prøv å bytt til en lyspære som ikke har så mange watt? hm
Merneith Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Du bruker ikke løspudder? Ingenting fremhever hår som det... En hudpleier mente at slike peel-off masker kunne gi mer hår, men samtidig så skal jo voksing ødelegge hårsekker..? Vet ikke helt jeg. Skjønner forresten hva du mener med nytt lys på badet. På vårt nye bad er det forholdsvis mørkt. Flatterende i grunnen, helt til man påfører rouge a la klovn pga manglende lys
skeeeptisk Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 Nei jeg bruker ikke løspudder, så det er nok ikke derfor Får satse på at det er lyset sin feil..Jeg vil jo helst kunne fortsette å være ren i ansiktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå