Gjest Nefertiti Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Hvilke sko ankommer dere julebordet i? Har dere lave finsko på dere hele kvelden, eller har dere yttersko/støvletter på dere når dere kommer? Er så usikker på hva jeg skal gjøre, litt stress å ha med skoskift også...
Gjest Kanelia Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Litt avhengig av hva man har på, men jeg foretrekker å ha pene støvletter hele kvelden. Så slipper jeg å tenke på skoskift.
Cata Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Har støvletter på når jeg kommer og bytter til pensko når jeg kommer fram, med mindre været er ekstremt pent så jeg kan ha bare finskoene.
Gjest LilSweetie Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Har støvletter på når jeg kommer og bytter til pensko når jeg kommer fram, med mindre været er ekstremt pent så jeg kan ha bare finskoene. ← Gjør omvendt. Synes det er så stress med skoskift, så jeg har bare på meg pensko hele tiden med mindre det er ekstremt dårlig vær så jeg må ha på meg andre sko ute.
Merneith Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Har på meg støvletter, også skifter jeg til pensko. Siden jeg tar trikk/bane, så vil jeg ikke trippe rundt i pensko, uansett vær. Med mindre det var pumps.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Julebordet ble holdt hjemme hos en av deltakerne. Kunne altså ikke gå med sko jeg hadde gått med ute. Ankom i støvletter og skiftet til høyhælte sandaler.
linky Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Jeg går i penskoene hele kvelden. Å ta med skift hørtes stress ut...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Spørs om man skal være på julebordet hele kvelden, eller dra videre etter hvert. Om man er på samme sted hele tiden er det ganske kjekt å gå i litt varmere sko til og fra, men det er stress å bære på ekstra om man skal dra litt rundt omkring.
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #9 Skrevet 10. desember 2006 Tenkte akkurat på dette her om dagen.... Julebordet skal holdes på fancy restaurant, og firmaet er ikke stort, så det er ikke bare oss som skal være der. Det kjennes litt rart å bytte til pensko for å spise middag. :klø:
Beam Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Jeg synes ikke det er rart å bytte sko. Kommer jo litt an på hvordan du skal komme deg til og fra festen på også. Har du planer om taxi både til og fra, så ikke noe problem å bare ha pensko. Men må man gå litt for å komme seg dit, og hjem igjen så er det best med andre sko. Jeg gikk hjem fra vårt julebord, og det ville vært uaktuelt i penskoene mine.
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Vi skal gå fra hotellet til forestilling som ikke er langt unna, men for langt til at en høygravid dame kan traske rundt i pensko. Deretter bærer det i drosje til restauranten sammen med resten av firmaet og deres "bedre halvdeler". Jeg har et par pene støveletter, så jeg får prøve og se om de er brukendes en hel kveld i stedet for pensko. Jeg skal heller stille opp i superlekre sko til neste år i så fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå