elliane Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Har nettop vært til frisøren. Skulle klippe litt for å holde sveisen som jeg var klipt sist (som jeg var fornøyd med) og nå ser jeg skrekkelig. Farget og ettervekst. Er ca askeblond. Ser nå fulstendig fargeløs gusten ut. En stygg akeblond med noen få lysere striper. Skal farge håret selv heretter. Orker ikke betale 1500 for å se forferdelig ut. Men jeg trenger tips til gode merker og farger som kunne passet. Kunne tenkt eks lys brun med lyse striper. Ønsker brun uten å være mørkhåret. Skjønner dere? Blir veldig glad for mange tips.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Jeg bruker L'oreal sine to i en pakninger. De er røde. Først farger du håret i den fargen bunnen skal ha, deretter lysner du partier ved hjelp av peroxid. Jeg har brukt dette i mange år og er stor fornøyd. Jeg klipper meg ALLTID hos frisøren før jeg farger det, dette for å få vekk slitte tupper.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Colour Experte heter de forresten ...
elliane Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2006 Hvilke farge bruker du og hvilke farge har du opprinnelig. Har sett diss og vurdert de men usikker på fargevalg.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har kommunefarget hår og bruker derfor de som i utgangspunktet er beregnet for det. Da får jeg en lysere nyanse på alt håret - og stripene blir enda lysere. Den siste gangen valgte jeg en som ga et gyldent skjær, det ble også veldig fint (jeg er litt lei av det platinablonde ...) Du skal alltid gå ut fra din egen hårfarge - det står på eskene hva slags "grunnfarge" de passer for. De hevder også at de er dryppfrie - det er tull - dekk til alt på badet du er redd for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå