Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å tatovere en svak strek oppå øyelokket (ikke under og over for inbiller meg at øynene blir mindre da)

Men er usikker på om det er vondt og om det KAN skade øyet om man er uheldig.

Hvor lang tid tar det å gjøre det osv..

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Husk at tatoveringer blir grønnaktige når de blir eldre da :)

Og AU???

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

ja det kan jeg love deg gjør vont! jeg har oppe og nede. oppe gjør ikke øyene mindre men får det til å se tettere ut ved øyevippene.

blir ikke grønn med årene nei!

man må etterfylle etter første omgang. det er grusomt vont ja. men sannelig verdt det! skader ikke øye. hvordan skulle det det?

koster 4000; oppe og nede.

det tok ca 30 min.

Endret av Miss.Chanel
Skrevet

Det er jo ikke vanlig tattis da du som sier at det blir grønnaktig med årene! Det er hudpleie... Jeg har faktisk hudpleietatovering på ryggen. Det var ikke noe vondt i det hele tatt. De sa den skulle gå bort etter 4-7 år, nå har den vært der i 10 og er like sterk...

Derfor jeg undrer..

Men grusomt vondt... i øyepartiet, da svimer jo jeg litt da..

Samt, jeg lurer på nål og øyelokk..

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Det er jo ikke vanlig tattis da du som sier at det blir grønnaktig med årene! Det er hudpleie... Jeg har faktisk hudpleietatovering på ryggen. Det var ikke noe vondt i det hele tatt. De sa den skulle gå bort etter 4-7 år, nå har den vært der i 10 og er like sterk...

Derfor jeg undrer..

Det er tatovering. Det er ingenting som heter midlertidig tatovering. Enten går den bort i vask, eller så er den permanent. Så den "hudpleien" du har på ryggen er der for alltid.

"Hudpleie", ja jaggu er det mye man kan få folk til å tro på.

Skrevet

Jeg har totovert både øynene og leppene, og jeg synes ikke det var så vondt. Bare litt sårt liksom :forvirret: Har nok høy smerteterskel :ler:

Jeg har hatt mine i flere år, og har farget de opp mange ganger.

Min er ikke grønn (!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...