Gå til innhold

Aktiviteter når man er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter inne og kjeder meg men kan ikke gå ut fordi jeg er syk. Hva kan jeg gjøre for å få tiden til å gå?

All oppvask er tatt, har ingenting å rydde og det er ingenting på tv. Forslag? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bak noe skrot til jul, lag dorullnisser, fotografer alt og ingenting, les en bok, tegn, mal, lakk neglene dine, farg håret, puss sølvtøy, dans, sov, sjekk ut postsecret.blogspot.com, skriv masse usaklige innlegg her, vaksk vinduene/gulvet/taket/doen whatever, skriv en novelleanalyse for meg. Eller noe annet.

Skrevet

les en bok

sett inn bilder i album, evt send bilder til fremkalling

organiser matoppskrifter, evt finn matoppskrifter på nett og skriv dem ned i en bok

Se på alle mulig såpeserier

Finn frem en god gammel film og kos deg med den

Ring alle vennene dine

Skriv julekort

Ring familiemedlemmer du ikke har sett på lenge

Lag massevis av unyttige tråder på kg :sjarmor:

Skrevet

Ser at det ikke bare er jeg som stemmer for at du skal skrive innlegg her ;)

Skrevet

*kremt*

Eller du kan titte på personlige meldinger og svare på tråden som ligger til deg der... :sjenert:

Skrevet

Da fikk jeg noe å gjøre. Ble pilleekspress bort til mamma for hun hadde så vondt i magen, også har jeg ryddet leiligheten hennes.

Da fikk jeg fylt de to timene.

Takk for alle tipsene, nå er jeg så sliten at det blir vel for det meste meningsløse poster her. :ler:

Skrevet

Ligge på sofaen og se såpeserier, og skumlese Kamille innimellom. Det er avslapping man ikke får gjort ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...