Gjest mela Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Sitter inne og kjeder meg men kan ikke gå ut fordi jeg er syk. Hva kan jeg gjøre for å få tiden til å gå? All oppvask er tatt, har ingenting å rydde og det er ingenting på tv. Forslag?
miow Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 bak noe skrot til jul, lag dorullnisser, fotografer alt og ingenting, les en bok, tegn, mal, lakk neglene dine, farg håret, puss sølvtøy, dans, sov, sjekk ut postsecret.blogspot.com, skriv masse usaklige innlegg her, vaksk vinduene/gulvet/taket/doen whatever, skriv en novelleanalyse for meg. Eller noe annet.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 les en bok sett inn bilder i album, evt send bilder til fremkalling organiser matoppskrifter, evt finn matoppskrifter på nett og skriv dem ned i en bok Se på alle mulig såpeserier Finn frem en god gammel film og kos deg med den Ring alle vennene dine Skriv julekort Ring familiemedlemmer du ikke har sett på lenge Lag massevis av unyttige tråder på kg
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Ser at det ikke bare er jeg som stemmer for at du skal skrive innlegg her
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 *kremt* Eller du kan titte på personlige meldinger og svare på tråden som ligger til deg der...
Gjest mela Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Da fikk jeg noe å gjøre. Ble pilleekspress bort til mamma for hun hadde så vondt i magen, også har jeg ryddet leiligheten hennes. Da fikk jeg fylt de to timene. Takk for alle tipsene, nå er jeg så sliten at det blir vel for det meste meningsløse poster her.
Crianza Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Ligge på sofaen og se såpeserier, og skumlese Kamille innimellom. Det er avslapping man ikke får gjort ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå