Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye shimmer i den og hvordan er dekkevnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkeno skimmer i det hele tatt, og dekkevne som duger på kviser. :)

Skrevet (endret)

Dekkevnen er superb, og det er ikke noe skimmer i den, nei. ;)

Endret av Gulphild
Skrevet

Er den vanskelig å fordele ordentlig?(den kommer på tube, ikke sant)

Har behov for litt "maling" under øynene, men vil ikke ha noe som er vanskelig å legge eller som gir kakepreg.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Er ikke vanskelig å fordele, jeg skviser ut en pitteliten dasj (trenger ikke mer, det er som zalo "en dråpe er nok") og smører det inn med fingrene. Bruker den under øynene og på kviser/arr, og den funker fint.

Skrevet (endret)

Den dekker veldig godt og er veldig drøy. Jeg synes iallefall den er lett å legge slik at det ser naturlig ut ("klapper" den lett inn i huden) :)

Endret av Latee
Skrevet

Har de den på vanlige parfymerier?

Skrevet

Har iallefall sett den på en del parfymerier. Du får den for halv pris på strawberrynet.com da.. :)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Her i byen har de den på Estetique, men ikke på Parfymelle.

Gjest NastyNice
Skrevet

Tenkte å skrive inn et tips også, når det gjelder HR sin concealer... Den er kjempe god, med bra dekkevne og lang holdbarhet. MEN dersom du ikke vil ha den "kakete" under øynene, anbefaler jeg at du klapper den inn etter at øyekremen har tørket inn. Dette hjelper mot de linjene som kan oppstå av slike tykke concealere. Og helst FØR foundation, jeg selv bruker mineral pudder, og børster denne over etter concealeren.

Lykke til! ;)

Gjest Leiababe
Skrevet

Jeg føyer meg i rekken. Den er kjempegod, og du har den leenge. Veldig drøy, så tror egentlig ikke den er så dyr i forhold til hvor lenge du har den. Min absolutte favoritt!

Skrevet

Er det forresten noen andre enn meg som har opplevd tubelekkasje? Jeg har kun hatt én Magic Concealer, som jeg nå har brukt opp, men jeg kunne ikke frakte den med meg noe sted, det tøyt ut uansett hvor hardt eller forsiktig jeg hadde skrudd på korka. Jeg mistet innmari mye av innholdet på grunn av dette. :(

(Selv om jeg er knallfornøyd med Magic Concealer, kommer jeg ikke til å kjøpe den igjen, siden jeg ikke trenger concealer lenger etter at jeg begynte med Pure Luxe-foundation, tjohei!)

Skrevet

Jeg også har vært uheldig med at det tyter ut av tuben uten at jeg klemmer den. Blir veldig grisete rundt toppen hele tiden, og det går en del til spille. Dette er veldig kjedelig synes jeg. Grrrr.....

Men, concealeren er knallbra. Den beste jeg har prøvd, dekker alt, og er tross overstående (ang masse kliss) veldig veldig drøy.

Jeg kommer til å kjøpe den igjen når min tube blir tom - om veldig leeeenge.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den concealeren. For det første er den mye mer drøy enn de fleste andre(tusjene),men den gjør også det den lover. Dekker glatt over mørke ringer og røde flekker. Kommer nok til å kjøpe denne så lenge den finnes på markede! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...