Nurken Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Fysj, som jeg maser på dette forumet for tiden, men det er jo både spennende å være prøver for første gang, da! Har sittet og lest en haug av gamle innlegg om EL-tester her, og ser at mange sier man bør ha sex FØR eggløsning...Men det er jo ikke det som står på mine tester der står det at eggløsningen kommer ca 24-36 timer ETTER positiv test!? Så dette skjønte jeg ikke helt..Dessuten kan man jo aldri vite heeelt sikkert når dagen før EL er...men mindre syklusen er bombesikker, da.. Kan noen forklare hvorfor noen sier at man bør ha sex FØR positiv test? hrmpf...og vi som sto på igår for da var jo testen positiv, og jommen skal vi stå på idag og vi. Holder en knapp på at det som står i bruksanvisningen stemmer...altså ETTER positiv test
Pasha Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 før el og etter positiv test blir så og si det samme. da testen er positiv FØR el finner sted
Nurken Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Åh...sånn ja.... Ehm..Takk for oppklaringen!! Snakk om duste-fjern, altså!
Litle Lady Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Det er bare d at cædceller kan overleve i opp imot en uke i din livmor (spes. jentecellene;)) og d kan visstnok gi økt sjans for å bli gravid om de altså befinner seg på rette plassen på forhånd liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå