Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nemlig helt fjern, men skjønte i går at jeg får skrekkelig vondt i korsryggen ved eggløsning...samt at jeg blør littegranne. Er det flere som har det slik??

Litt kjipt å blø når man skal kose seg, da...men mannen syns det gikk helt fint. Er jo så lite, men lkjipt nok syns jeg ;)

Hvordan merker du eggløsning? Lurer i grunn på om det er vanlig å blø..*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsning? Merker den aldri, for å være ærlig. :forvirret:

Kanskje jeg misforstår nå. :)

Skrevet

Jeg merker den heller ikke. Har prøvd å kjenne etter litt i det siste. Kanskje jeg merker det litt. Men, jeg vet ikke. Har ikke helt oversikt på når EL hos meg er egentlig... :sjenert:

Skrevet

Jeg har aldri opplevd å blø, men stort sett så har jeg møkkavondt under EL. På de værste dagene kjennes det nesten ut som om livmora er på vei ut av kroppen, og til og med det å sette seg ned er et rent lite helvete. Men smertene er litt vanskelige å beskrive, for vanlige mens smerter er det ikke.

Ryggen blir også vond og de siste månedene har jeg også opplevd det voldsomme godtesuget som hører til PMS`en min. Og vi begynner å snakke en del sjokkiser da asså :sjenert:

Men det hender seg også (sånn som forrige måned) at jeg ikke kjenner noe. Hva det kommer av vet jeg ikke, men det er mulig kroppen hopper over en EL da? :klø:

Gjest Kardemomme
Skrevet

Får som regel ei kvise eller ti rundt eggløsning (og rundt mens), ellers merker jeg ingenting.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg merker absolutt ingen ting, og nå har jeg de to siste månedene virkelig kjent etter. Men, har ikke merket noen ting...

Skrevet

Jeg merker heller ingenting. Har ikke helt oversikt over denne EL jeg..

Skrevet

Merket ikke el forrige gang jeg var prøver, men etter denne gangen så har jeg merket el ganske godt, får vondt i korsryggen og mer sexlyst :rodme:

Skrevet
Jeg har aldri opplevd å blø, men stort sett så har jeg møkkavondt under EL. På de værste dagene kjennes det nesten ut som om livmora er på vei ut av kroppen, og til og med det å sette seg ned er et rent lite helvete. Men smertene er litt vanskelige å beskrive, for vanlige mens smerter er det ikke.

Ryggen blir også vond og de siste månedene har jeg også opplevd det voldsomme godtesuget som hører til PMS`en min. Og vi begynner å snakke en del sjokkiser da asså  :sjenert:

Men det hender seg også (sånn som forrige måned) at jeg ikke kjenner noe. Hva det kommer av vet jeg ikke, men det er mulig kroppen hopper over en EL da? :klø:

Som jeg skulle sagt det selv.

Gjest Leiababe
Skrevet

Jeg får "murringer" i mage og korsrygg. Også har jeg begynt å få kviser. Det har jeg egentlig aldri hatt, så da var jo det på tide i en alder av 26 :frustrert:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Har ikke merket noe før, men det har kommet med alderen. Får mer utflod og litt tyngde i underlivet.

Skrevet

Murringer i mage og korsrygg, utflod(EL-slim) og økt sexlyst :sjenert:

Skrevet

Jeg la ikke merke til at denne lå på prøvere & ufrivillig barnløse før nå :ler:

Men jajamennsann, vi har da eggløsning vi som ikke prøver å :sjenert:

Skrevet

Jeg merker godt eggløsning. Litt murringer/stikkinger i det området.

Skrevet

Jeg har så vondt under eggløsning at jeg har vært hos spesialist to ganger for å bli undersøkt. Skikkelig trykk/stikking i den venstre eggstokken. De har ikke funnet noe unormalt og jeg har fått barn som normalt og er gravid igjen nå.

Etter at jeg begynte med EL-tester fant jeg ut at smertene kommer etter EL, varer ca en uke, forsvinner totalt og blir avløst av mensen seks-sju dager senere.

Det som for øvrig var helt strålende med å få barn, var at menssmertene forsvant. Før måtte jeg bøtte nedpå med Ibux for å overleve det første døgnet og var ofte sengeliggende, men etter at Plonkeliten ble født har jeg hatt nesten smertefrie menser. En gang i blant at jeg må ta en Dispril bare, men det er jo småtterier. Så nå er EL verst!

• 2 år senere...
Gjest oops78
Skrevet
Jeg har så vondt under eggløsning at jeg har vært hos spesialist to ganger for å bli undersøkt. Skikkelig trykk/stikking i den venstre eggstokken. De har ikke funnet noe unormalt og jeg har fått barn som normalt og er gravid igjen nå.

Etter at jeg begynte med EL-tester fant jeg ut at smertene kommer etter EL, varer ca en uke, forsvinner totalt og blir avløst av mensen seks-sju dager senere.

Det som for øvrig var helt strålende med å få barn, var at menssmertene forsvant. Før måtte jeg bøtte nedpå med Ibux for å overleve det første døgnet og var ofte sengeliggende, men etter at Plonkeliten ble født har jeg hatt nesten smertefrie menser. En gang i blant at jeg må ta en Dispril bare, men det er jo småtterier. Så nå er EL verst!

Men hva er EL-tester? Kan man kjøpe den på apoteket? Hvor mye kost

er det?

Skrevet (endret)

Kan kjøpes på apoteket ja. Men billigere på nett.

Endret av Prada
Gjest oops78
Skrevet
Kan kjøpes på apoteket ja. Men billigere på nett.

Hvor på nettet? Hvilken side?

Skrevet (endret)
Hvor på nettet? Hvilken side?

Her

Edit: feil i link

Endret av Catoby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...