Meredith Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 Er for tiden sykemeldt, og fra denne (forrige) måned er det trygdekontoret som skal betale ut pengene. Jeg sendte inn den grønne delen av sykemeldingen i slutten av november. Noen som har peilig på ca hvor lang tid det tar før man får pengene? Er jo midt i julestria, og de kunne helt klart kommet godt med..
Arwen Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tipper du får de 14. desember. Utbetalingsdatoer Endret 9. desember 2006 av Arwen
Meredith Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2006 Tusen takk for kjapt svar, Arwen. Jeg håper jeg få de da
Arwen Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Jeg håper jeg også får mine da, jeg sendte sykemelding til lønningskontoret denne mandagen og de sender sykemeldingen videre. Spørs om jeg rekker den 14. men håper inderlig det kommer den 20 hvertfall...
Meredith Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2006 Håper du får dine kjapt også! Desember er en måned hvor man virkelig trenger penger. Får man en slags lønnsslipp el.lign fra Nav om at pengene er på konto/ på vei forresten?
Arwen Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Jeg får en slipp etter at pengene har kommet på konto. Er takk og pris nesten ferdig med julegavene så er ikke så stress med å få pengene på konto her Bare de kommer den 20 sånn at jeg får betalt regninger er jeg fornøyd.
Meredith Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Ingen penger så langt, var akkurat inne på nettbanken og sjekket.. Kanskje de kan komme senere på dag? Eller må jeg gjerne vente til den 20... Trenger penger nå, jeg.
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Ingen penger så langt, var akkurat inne på nettbanken og sjekket.. Kanskje de kan komme senere på dag? Eller må jeg gjerne vente til den 20... Trenger penger nå, jeg. ← Du kan jo ringe og spørre.
Meredith Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2006 Du kan jo ringe og spørre. ← Tenkte gjøre det, håper det er noe underveis snart..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har fått penger i dag.
Meredith Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. desember 2006 Jeg har fått penger i dag. ← Kanskje mine kan komme inn i løpet av dagen? *får vel ringe å høre*
Helen Skrevet 14. desember 2006 #13 Skrevet 14. desember 2006 Jeg fikk sykepenger i går, litt utpå dagen. Da jeg leverte sykmeldingen snakket jeg med en av de på trygdekontoret og hun sa at det var halv skatt i desember (dvs. første 14 dagene er skattefrie), men jeg har trekt full skatt Hadde håpet på litt ekstra penger, men der bomma jeg, enda jeg ble lovet det
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #14 Skrevet 15. desember 2006 Jeg fikk sykepenger i går, litt utpå dagen. Da jeg leverte sykmeldingen snakket jeg med en av de på trygdekontoret og hun sa at det var halv skatt i desember (dvs. første 14 dagene er skattefrie), men jeg har trekt full skatt Hadde håpet på litt ekstra penger, men der bomma jeg, enda jeg ble lovet det ← Ring og snakk med dem. Det bør de ordne opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå