Gå til innhold

Jeg skal holde nyttårsfest

Johann

Anbefalte innlegg

Jeg skal holde nyttårsfest. Det kommer til å komme mange spennende mennesker. De fleste er single. Jeg skal prøve å få det mest mulig like mange kvinner som menn. Har dere noe forslag til hva jeg bør gjøre?

Jeg tenkte å ikke servere noe særlig mat, da det blir veldig mange, men bare har en del snacks og god drikke. Jeg har masse alkohol liggende, så det blir nok musserende vin til velkomstdrink, og shampis til rakettene. Så har jeg litt baileys og likør og sider liggende.

Selvfølgelig skal jeg vaske og ha leiligheten min ryddig og skinnende ren, masse god musikk av alle slag.

Jeg som vert har ikke tenkt å drikke meg fra sans og samling, men bare være minglende hyggelig og ha det gøy.

Tror ikke jeg skal holde noen taler eller noe sånn, så stivt tror jeg ikke jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegøy, og bra tiltak! Eg gjer noko av det same, har julefest, for mine venner (der dei fleste er single og mellom 25 og 35 år). I kveld, faktisk! :):perebrus::nissevink:

Skulle kanskje svart i morgon når eg veit kva som funka, men svarar no likevel:

Det viktigaste for meg var å ha ein fest som er litt annleis enn eit standard vorspiel. Så eg har laga invitasjonar med morosame bilete eg fann på nettet, som er sendte ut på mail i GOD tid på forhand, med beskjed om kleskode, i mitt tilfelle må folk kome i juleklede som gjerne er litt over-the-top, temaet for festen er jul, på alle måtar, både musikken som skal spelast, og snacksen eg har lagd (ikkje noko måltid, berre litt fingermat med julepølse etc, velkomstdrink med julebrus som ein av ingrediensane). På invitasjonen står òg kva dei skal ha med (drikke til eige forbruk) etc, og at dei må svare innan ein bestemt dato.

Det går vel an å gjere noko liknande med ein nyttårsvri?

Når det gjeld dekorasjon av huset ditt, f.eks. passar ballongar, glitter og anna til ein nyttårsaftan.

Eg har alliert meg med ei venninne, så vi er to som står for det praktiske, og då har vi fleire venner til samman, og fleire som ikkje har møtt kvarandre frå før. Kanskje du har ein kamerat el. venninne som har lyst til å hjelpe til?

Det med antalet gutar og jenter, og få det nokonlunde likt, var ei nøtt å knekke for oss òg. Men eg ga ein god kamerat i oppgåve å ta med seg nokre kompisar, så no er det litt mindre skeivt fordelt. Hvis du har ei venninne som med-arrangør, skulle det i allefall ikkje vere problem å få hennar venninner med.

Eg har òg laga ein liten enkel (muntleg) quiz med ein bitteliten premie, og så veit eg at det kjem til å bli ønskje om Singstar seinare på kvelden, og slike ting gjer festen også litt unik, annleis enn vanleg vorspiel. Men det er jo ikkje alle som er glad i slikt, ein får sjå an folka som kjem.

Huff, no har eg babla mykje ser eg. Og det er på tide å vaske og pynte leiligheten til i kveld.... Uansett om det var noko hjelp i dette, får du ha lukke til med festen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kom gjerne med en lessons learned fra festen. Det var mye bra der

Jeg har singstar og ps2, så den er grei.

Jeg tenkte at alle skulle finne et nyttårsforsett å ta med seg, så får vi se hvem som har det beste.

Kleskode; jeg vet sannelig ikke, vi har hatt så mye sånt, 80-talls, bad taste, hore-hallik osv... det er litt brukt, så jeg tror at jeg sier: kom pyntet.

Julebrus i velkomstdrinken var lurt. Jeg tror jul får være et tema som går igjen.

Jeg skal sende ut inbydelse i løpet av denne uken, det får være i god tid.

Det blir stort sett mer gutter enn jenter på mine fester, så det blir en utfordring å få nok, men vi får se.

Jeg pleier ikke vanligvis å kjøpe nyttårsraketter, men i år tenkte jeg å kjøpe en stor fin fontene.

Flere tips tas imot med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Kjapp melding tilbake: Julebrus-velkomstdrinken var KNALL!! Tok ei flaske sjampanje (vel... billig mousserande vin), ein liter julebrus, litt vodka og litt aprikoslikør. Alle gjestene likte den!

Fikk god tilbakemelding på quizen, og trur folk hadde det bra.

Det er så bra å ha venner som ikkje berre sit der med henda i fanget og venter på å bli underhaldt, men tar initiativ sjølv til å prate med sidemannen, og slikt. Eg sjølv blir litt stressa når eg føler eg har ansvar for at folk skal kose seg. Men prøvde å slappe av, og var alt i alt veldig nøgd med kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...