-frøya- Skrevet 9. desember 2006 #21 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja,heltidsstudiet.... Og jeg også skjønner at kanskje ikke alle får levert innen kl 15 pga kø,men synes allikevel at de setter fristen til kl 10 dagen etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #22 Del Skrevet 9. desember 2006 Merkelig å utsette den så lenge! Jeg vet at det er vanlig å utsette noen timer dersom det er tekniske problemer som kan ødelegge for innleveringen, men til ti dagen etter hørtes veldig sært ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 9. desember 2006 #23 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er derfor jeg synes det var urettferdig,pga at det var så lang tid! De timene kunne kanskje hjulpet for noen.....Hadde det bare vært et par timer eller noe, så hadde jeg ikke brydd meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #24 Del Skrevet 9. desember 2006 men fikk dere ingen begrunnelse i ettertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 9. desember 2006 #25 Del Skrevet 9. desember 2006 men fikk dere ingen begrunnelse i ettertid? ← Jeg har ikke hørt noe hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #26 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde nok valgt å kreve en begrunnelse for den avgjørelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 9. desember 2006 #27 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde nok valgt å kreve en begrunnelse for den avgjørelsen. ← Som sagt,hadde det ikke vært for at jeg sto,så hadde jeg krevd en begrunnelse...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landra Skrevet 10. desember 2006 #28 Del Skrevet 10. desember 2006 Men BI gjorde noe som jeg syntes var ganske i utrolig ang denne innleveringen....ikke at det har noe med juks å gjøre sånn sett da! Jeg stresset som bare det for å få levert denne oppgaven til kl 15.00,og kl 16.33 fikk jeg melding fra skolen på mobilen at:til studenter BØK 26011,hvis noen ikke fikk levere oppgaven idag.Får dere ny frist til imorgen kl 10.00,denne fristen er absolutt endelig. Mvh BI Er ikke dette urettferdig da? ← Hei! Hvilken BI skole er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Landra Skrevet 10. desember 2006 #29 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Nå må det jo sies at vi hadde markedsførings case og matte innlevering rett før. På matten fikk vi ti dager (noe som var altfor mye i forhold til oppgavene), men så fikk vi bare fem dager på bed. øk. Caset). Syntes det er dumt at vi måtte bruke hele helgen på den også. Kunne satt den opp mandag til fredag. Skjønner utrolig godt at flere jobbet i grupper, men ikke at de skrev av hverandre eller hentet besvarelser fra internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 10. desember 2006 #30 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei! Hvilken BI skole er dette? ← Hvilken Bi skole det er, er egentlig uvesentlig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 22. januar 2007 #31 Del Skrevet 22. januar 2007 Dere som tok denne eksamen, og har klage- har dere fått svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
messy Skrevet 22. januar 2007 #32 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei! Nå må det jo sies at vi hadde markedsførings case og matte innlevering rett før. På matten fikk vi ti dager (noe som var altfor mye i forhold til oppgavene), men så fikk vi bare fem dager på bed. øk. Caset). Syntes det er dumt at vi måtte bruke hele helgen på den også. Kunne satt den opp mandag til fredag. Skjønner utrolig godt at flere jobbet i grupper, men ikke at de skrev av hverandre eller hentet besvarelser fra internett. ← Herregud; Å klage over at man legger eksamen til en helg synes jeg blir for dumt. Går man på høgskole må man forvente slike ting, og la meg opplyse deg om at hjemmeeksamener som regel varer i 5 dager. At man hadde dårlig tid er ingen grunn til å jukse, enten om man samarbeidet eller hentet noe ned fra nettet. Er det ikke lov, så er det ikke lov. Og klarer noen å jobbe alene, klarer alle å jobbe alene. De skal tross alt kunne vurdere deres individuelle prestasjon, og ikke "gruppens". -Det er en grunn til at reglene er slik som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå