non-stop Skrevet 9. desember 2006 #1 Skrevet 9. desember 2006 hei! må bare lufte mine tanker her.. jeg har for en mnd tilbake gått inn i et forhold med en gutt jeg er veldig glad i. jeg møtte han gjennom felles interesser, og vi begynte å henge sammen med en gang. vi klikket med en gang. jeg har aldri følt det på den måten, helt fantastisk å møte en som har full respekt for meg, aksepterer meg som jeg er, er ærlig og bare vil ha meg:) jeg har vært uheldig med tidligere forhold, og har dermed blitt veldig var mot gutter. redd for å gå inn i et forhold, redd for å åpne meg osv i den frykt for at ting ikke skal gå slik jeg ønsker. denne gangen valgte jeg å satse pga hans flotte og utrolig snille vesen. jeg har det veldig bra nå, og jeg trives masse:) men allikavel går jeg rundt med den konstante frykten for at nå går det gale, når skal jeg få "all dritten" slengt opp i trynet mitt, osv.. jeg bare venter på en måte at det skal gå gale. fy fy meg..og jeg har en liten tendens til å ikke ta imot komplimenter fra han, slenge noe drit tilbake hvis jeg føler jeg kan åpne meg for mye at han holder ut med det. akkuart som jeg skal trekke tråden å se hvor langt jeg kan gå, før han går! skjønner???? det er grusomt.. jeg vil ikke tenke slik, og jeg vil virklig ikke såre han på noen som helst måte med mine kommentarer. han vet jeg har hatt det fælt i tidligere forhold, og han tar veldig hensyn til som så. men et sted må jo grensen for han og gå..og jeg er skikkeli glad i kjæresten min, og vil virkelig at dette skal funke. noen tips til meg? hvordan jeg kan forbedre meg?? tusen takk på forhånd!
Gjest Madam Felle Skrevet 9. desember 2006 #2 Skrevet 9. desember 2006 Om du vil at det skal fungere, så begynner du å behandle han med den resepkten han fortjener. Dere har vært sammen i kort tid, og fortsetter du på samme måte, kan jeg garantere deg at du mister han. For ville du likt å ta i mot drit fra han? Regner med at svaret blir nei, så hvorfor skal han da måtte ta i mot det fra deg? Hva har han gjort deg? Hvorfor får han driten, når det er andre som har såret deg? Og skulle det gå gale, så er det faktisk ikke verdens undergang. Nyt det du har nå, i stedet for å tro det verste hele tiden. For du vil sikkert klare deg fint, om det nå skulle ende med brudd mellom dere.
Bernina Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Du må lære deg å tro på at en gutt kan være god du! Du må tørre å tro på det! Det du nå gjør er å forsøke å fremprovosere noe negativt fra ham med f.eks. at du slenger dritt til ham (som du selv sier). Dvs at du forsøker å provoserer frem en væremåte hos ham som du er vant til fra andre gutter i tidligere forhold. På en måte virker det som om det fortsatt er det negative som er trygt for deg. Du tørr ikke stole på at denne gutten faktisk er god. Når en person viser frem hvem han er (sitt virkelige jeg - negativt eller positivt) så skal du tro på det! Denne gutten viser deg noe fint som du har blitt glad i - tro på det! Konsekensen av å ikke tørre å tro på det kan bli at du blir igjen alene fordi han til slutt ikke orker at du ikke stoler på ham. Endret 9. desember 2006 av Bernina
Gjest Tweek Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Forklar han problemet Da skjønner han hvorfor du kan være litt dritt til tider, men at du prøver å forbedre deg hele tiden.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 jeg har full respekt for han, og jeg er virkelig glad i han. det har ikke noe med det. det har heller med det at jeg er redd, jeg er redd for å blir såret igjen. jeg er redd for å åpne meg, dermed er det tryggere å slenge drit som jeg skrev. jeg vet han ikke fortjener det, jeg vet det kjempegodt!! derfor jeg spør om råd.. innlegget ditt bernina fikk meg til å tenke masse, tusen takk:) hjalp meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå