Gå til innhold

Gave til forloverane?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å kjøpe en liten gave til mine to forloverar. E der noken som har gode idear til det?

Hjelp trengs, Vestlandstausa :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en flaske vin og ett ostefat??

Eller en fin blomsteroppsats??

koldbruna :vinke:

Skrevet

Tror kanskje jeg skal få fotografen til å ta et fint bilde av bare oss to, så tenkte jeg å gi henne en sånn fin ramme med tre åpninger - et bilde av brudeparet, et av brudep. med forlovere, og et av meg og henne... - Er ikke det koselig?? (Ikke i STORT format altså - har ikke tenkt å tvinge henne til å gjøre oss til midtpunkt i stua.. hehe)

(Hun er en god barndomsvenninne, så det blir gjerne litt mer naturlig da... Vi har bilder av hverandre på veggen nå også, liksom, så jeg vet at hun ikke vil hate det, om dere skjønner... :D)

Skrevet

Vi ga gave til forloverene - vi var på Island på bryllupsreise og kjøpte dem hver sin flotte Islandsgenser.

Skrevet

Jeg har kjøpt gave til min forlover allerede, et alldeles nydelig smykke i hvitt gull med en mørkeblå safir på.

Hva min elskede gir til sin vet jeg ikke, det vet han nok ikke selv før om en sånn femten måneders tid...

Toastmastergave er det derimot verre med, vi skal ha min onkel,han er over femti og lærer, og far til tre relativt små barn. Noen tips...?

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet tent til å finne et smykke til min forlover, men jeg endte opp med en fin klokke.

Til toastmasteren gav vi en flaske dyr cognac.

Skrevet

Våre forlovere skal få et forstørret og innrammet

bilde av alle fire tatt av fotografen på den store dagen :D

Synes det er en fin gave jeg..

K.

Skrevet

Det samme skal vi gjøre.

Forstørret og innrammet bilde av brudepar+forlovere blir vår gave til forloverne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal også gi et forstørret bilde til forloverene.. Forloverene våre er nemlig gift med hverandre... Så da blir vi 2 gifte venne parr på bilde..

Skrevet

Gave til forlovere ??? Skjønner at jeg er ganske fersk i gamet. Har aldri hørt om det før og visste ikke at det var tradisjon i det hele tatt. Kjenner til at det er vanlig å gi en gave til de som hjelper til under bryllupet i form av servering osv......Fikk noe å tenke på der ja. :roll:

Skrevet

Jeg synes det er kjempehyggelig å kunne gi forloverene en liten gave. Mannen min sin forlover fikk en god flaske cognac (eller var det whiskey?) av oss. (Det samme fikk toastmasteren.) Min forlover fikk et bilde av oss som var tatt hos fotografen med brudepar og forlovere. Bildet var ikke i noen stor størrelse, men fint å ha til pynt på ei hylle e.l. Dette ble hun kjempeglad for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...