Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å laste ned hip hop og hjernen har gått helt tom for ideer! Noen som kommer på noe bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paperboys :)

Er ikke så glad i sånn nigga-rap jeg... :sjenert:

Skrevet

Hva med Ståle Stiil? "Æ kom hjem ifra skola, klokka va væl kvart på tre, æ kjent et sug i magen, ka gjør æ no me det? p-p-p-pizzafyll".

Ellers... tja.. Det finnes vel tusen sjangre innenfor hiphip, umulig å vite hvilke du liker.

Skrevet

Her er noen....men det er vel en god blanding av rap/hip hop

Beastie boys`

Busta Rhymes

DMX

50 cent

Fabolus

Ice Cube

Jay C

Klovner i Kamp

LL cool

Ludacris

NERD

Neptunes

Q tip

MetHod Man

Dr Dre

P-diddy

Pharell Williams

Snoop Dogg

NAS

T.I

Timbaland

Wu tang Clan

Skrevet

Vil på det varmeste anbefale Goodie Mob, Mos Def, Common, Little Brother, A Tribe Called Quest, De La Soul, Mc Lyte, Nas, noe av Kanye West..

Skrevet

Anbefaler Klovner i Kamp, Tungtvann, Gatas Parlament og Karpe Diem =) har en forkjærlighet for norsk musikk jeg :)

Skrevet
Hva med Ståle Stiil?  "Æ kom hjem ifra skola, klokka va væl kvart på tre, æ kjent et sug i magen, ka gjør æ no me det? p-p-p-pizzafyll".

Totalt ubrukelig trivia: det var ikke Ståle som sang Pizzafyll, men Eivind Eid fra Heia Norge på NRK. Forvirringen er vel at begge var trøndere.

Til TS;

fortell hvilke artister/sanger du liker, så blir det enklere å anbefalle deg noe. Selv hører jeg mest på West Coast artister ala NWA, Ice Cube, Dre, Ren, Eazy, Obie, Game, Pac, Quik, samt noe New York, som Public Enemy, Rap & Polo, Rock & Smooth, Gang Starr osv.

Siste CD'n jeg kjøpe (ok, lasta ned da) var nyeste til The Game; faktisk et ganske bra album.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...