Gå til innhold

ifa pastiller

mee mee

Anbefalte innlegg

de nye ifa, de store. hvilket søtningsmiddel er det i dem?

når jeg har spist en pakke, ser det ut som jeg er gravid for blir helt utrolig blåst opp. tydeligvis at magen min ikke helt liker det!

andre varer det er mye av dette stoffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les på pakka. Der står det. Dei fleste sukkerfrie godteriprodukter inneholder kunstige søtningsmidler. Desse får mange luft i magen av.

Eg holder meg konsekvent til godteri med sukker...så får eg heller pusse tennene litt ekstra enn å gå rundt med vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det er maltitolsirup og sukralose i de. Sukralose er det også i cola lighten.

Men jeg blir også fryktelig oppblåst av disse ifa dropsene, men reagerer ikke på noe annet sukkerfritt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det er maltitolsirup og sukralose i de. Sukralose er det også i cola lighten.

Men jeg blir også fryktelig oppblåst av disse ifa dropsene, men reagerer ikke på noe annet sukkerfritt egentlig.

samme her, er kun ifa jeg reagerer på! kan spise eks bøttevis med lacerol, men skjer ingenting da..

sukralose er vell egentlig ganske kraftig, 600 ganger søtere enn vanlig sukker?

eller noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg blir oppblåst av de fleste ting med kunstig søtstoff, og spesielt seigt godteri og pastiller. Det eneste jeg tåler, er Läkerol, av en eller annen grunn. En gang fikk jeg sånn mageknip pga. Dietorelle at jeg måtte være hjemme fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får skikkelig oppblåst mage av alle sukkerfrie pastiller, men heldigvis ikke av lett brus, som jeg drikker bøtter av :P ..huff..

Men særlig den sukkerfrie Menthos-typen og Lakerol gjør meg helt gal.. må bare styre unna alt sukkerfritt godteri :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...