Gjest ElCaramba Skrevet 8. desember 2006 #1 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) prøve Endret 8. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 ENDELIG fikk jeg gleden av å være første mann! som nykommer her på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 På KG er det alltid plass til en til! Velkommen til nabolaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. desember 2006 #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Gratulerer med dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg skrev egentlig feil jeg.. Jeg er helt fersk her og skulle skrive en kommentar inn til en annens dagbok,og så endte det med at jeg var i egen bokproduksjon her Noen som vet hvordan man sletter denne, eller dør den ut av seg selv? Men for en velkomst da! Det er SÅ koselig å være her på KG! Endret 10. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå