Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange antall av hver vare egentlig? Jeg skulle bare innom å se hva som var dagens tilbud, men det var allerede solgt ut :overrasket: Det har gått ti minutter siden den skulle blitt lagt ut for salg. :tristbla:

Slik er det jo alle dager..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det ble lagt ut noen varer i det hele tatt av den morgenkåpen. Jeg var inne rett etter 24 og handlekurven har ikke kommet opp i det hele tatt. Muligens de bare selger morgenkåpen i butikkene i dag...

Skrevet

Den kjolen på luke 15 var litt stilig. Tror jeg må sjekke den litt nærmere neste uke.

Den var veldig fin! Tenker litt på den jeg også. Nummer 14 liker jeg også veldig godt :)

Skrevet

Jeg var også der inne i natt, men da sto det utsolgt.

Nå er de tilbake igjen! Gå inn og se, de har morgenkåpen i alle størrelser, både for mann og gutt :) Den ser skikkelig fin ut faktisk!

Skrevet

Jeg hadde så lyst på den silkeblusa jeg :tristbla:

Skrevet
Jeg hadde så lyst på den silkeblusa jeg  :tristbla:

Hvis det var selve blusen du likte og ikke bare prisen, så har Zara i Bogstadveien alltid et utvalg av sånne bluser i forskjellige farger. De er nesten helt like. Det er ikke silke da, men polyester... men de er veldig stilige for det! Koster 400kr.

Skrevet
Hvis det var selve blusen du likte og ikke bare prisen, så har Zara i Bogstadveien alltid et utvalg av sånne bluser i forskjellige farger. De er nesten helt like. Det er ikke silke da, men polyester... men de er veldig stilige for det! Koster 400kr.

Takk for tipset. Det skal definitivt sjekkes ut :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...