Dagensdiva Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Noen som har erfaring? Er de oppe på denne tiden?
Merneith Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 OK nok de. Billige er de i hvert fall. Selv går jeg ikke tilbake... Det er fordi man kan ende opp med en lærling som vil bli herrefrisør, men som må klippe håret til noen kvinner for å bestå sikkert. Min lærling var slik, til de grader. Ikke så veldig oppløftende å høre at han egentlig foretrakk å klippe menn. Det andre er at man kan risikere å sitte der EVIG. Min venninne satt der i 5 timer når hun skulle farge og klippe håret.
Gjest Fruktfat Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 (endret) husk at dette er folk som AKKURAT har begynt da... kan ikke sammenlignes med lærlinger enda. de bruker ofte hele dagen, det er for at de skal lære. du kan ikke gå dit og regne med at du er ferdig på en halvtime/time. da jeg gikk frisørlinja hadde vi salongjobbing en dag i uka, da brukte vi gjerne en hel dag på en kunde. du kan jo ringe skolen og høre hvor langt de er kommet, jeg regner egentlig med at det er rett før de skal ut i læra nå, og at det kommer at nytt kull i januar/februar. og at noen ikke _vil_ klippe damer fordi de vil bli herrefrisører blir (stort sett) ikke godtatt ute i salong, der klipper man de kundene som kommer hele lærlingtiden. så synd at man treffer på sånne, de er meget sjeldne, heldigvis (jeg synes jo og at det er uakseptabelt av en elev å si noe sånt til kundene i det hele tatt jeg, da). Endret 8. desember 2006 av Fruktfat
Hu i Svingen Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 da jeg gikk frisørlinja hadde vi salongjobbing en dag i uka, da brukte vi gjerne en hel dag på en kunde. ← Det husker jeg også. Stakkars kunder. Sorry, det var OT.
Gjest Fruktfat Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Det husker jeg også. Stakkars kunder. Sorry, det var OT. ← er helt enig
Dagensdiva Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2006 så de er trolig ikke oppe nå??
Dagensdiva Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2006 Gjør trolig det..kan liksom ikke ringe halv 1 om natten heller.
Hu i Svingen Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Nei. Lurte et øyeblikk på om du ville ha en klipp akkurat nå.
Dagensdiva Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2006 eh ja..haster..må se fresh ut til morgentv på nrk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå