Gjest ei som lurer Skrevet 8. februar 2003 #1 Skrevet 8. februar 2003 hei!! når man er gravid er det av vanlig at det svir når man tisser da? og er det vanlig hvis man har mellomblødning at det er mørk brun nesten svart? hilsen ei som lurer
Charly Skrevet 8. februar 2003 #2 Skrevet 8. februar 2003 Hmmm for meg høres det ut som du har fått urinveisinfeksjon. Du må uansett ta med deg en urin prøve og dra til legen. Prøv å få en kortvarig antibiotika kur, det er ikke bra og bruke lange kurer. I mellomtiden kan du prøve å få i deg mye vann, juise og youghurt uten sukker - det er bra for å regulerer bakteriefloraen der nede. Lykke til da, og husk at du ikke må holde deg - gå å tiss...
Ann Forup Skrevet 11. februar 2003 #3 Skrevet 11. februar 2003 det lyder som om du har fået en urinvejsinfektion og det med mørk udflod er vanlig hos nogen men ikke alle så gå til længen ikke smart at gå med urinvejsinfektion jeg havede det i min graviditet og jeg mærkede ikke noget engang
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #4 Skrevet 11. februar 2003 Det er også vanlig å ha svie når en tisser dersom en har klamydia....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå