Knøttet Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Vet ikke trøndere hva kakemenn er? Jeg er så frustrert, for kakemenn er ikke til å oppdrive her i byen, utenom slike man får kjøpt i pakker på rema, og som er både tørre og ikke spesielt gode. Hvor kommer kakemenn originalt fra? Noen som vet om det er mulig å få tak i kakemenn på bakeri i trondheim? Jeg vil ha kakemenn!
Gjest Emera Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kjøpte en pakke fra disse. Synes de var ganske gode. Tykke og myke.
Gjest Yoghurt Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Hm, har aldri kjøpt det på butikker eller noe men her i huset baker vi skremmende mengder med kakemenn hvert år.. Er det ikke på bakeri og slikt?
miesol Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Mener jeg har sett på de fleste utsalgene til Rosenborg bakeri, der de selger julekaker i gjennomsiktige plastesker.
Trillrund Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Jeg kjøpte bare Rema utgaven i fjor, og årets forsyning kommer ikke til min butikk før i morgen... Var kjempefornøyd med fjorårets iallefall. Et ubestridt krav er at de skal være uten sjokolade! Husk at vi trøndere er trege... Ikke alle butikker har tatt inn kakemenn enda!! Hvis årets utgave ikke er gode, får jeg lage selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå