Gå til innhold

Er det mulig at alt man har skrevet på interntt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer altså på om alt som jeg har skrevet på internet lagres på maskinen min. Eller om dette er mulig. Jeg har lånt en maskin i to måneder og skal levere den tilbake til rettmessig eier...

Nå fikk jeg plutselig paranoia og lurer på om alt jeg har skrevet på internet blir lagret på maskinen. jeg har selvsagt slettet alle internet kapsler logg filer osv.

men tenk om opprinnelig eier har lagt inn et program... er det mulig?

altså egentlig har jeg ikke så mye å være redd for, har ikke gjort noe ulovlig, men vil ikke at eieren av pcn skal vite alt om meg heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest DapperBloke
Skrevet

Hvem er det som eier den, da? Kjenner du ikke personen?

Det er fullt mulig å installere spionprogrammer som keyloggere på en PC for å finne ut av både det ene og det andre.

Har du slettet alt sammen? Da tenker jeg på nettlesercache, MRU-lister, midlertidige filer, eposter, dokumenter, logger til MSN, IRC m.m., bilder du har lagret, samt brukernavn og passord som er lagret i nettleseren, MSN-klienten, epostleseren, FTP-klienten o.l.

Dersom du skal slette noe skikkelig, så må det også overskrives flere ganger.

Gjest StockDama
Skrevet

som mannen over sier, er muligheter for at det er et spionprogram der, men sannsynligheten er vel kanskje ikke så stor, med mindre denne personen er veldig veldig nysgjerrig eller paranoid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...