pusejenta Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Foreldrene mine ønsker seg ting til sin nye bobil i julegave......... Noen med tips til hva jeg kan kjøpe? Skal kjøpe noe plast bestikk service som dem ønsker seg, men må ha noe mere...
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Hva med en stor og flott og brukervennlig kartbok for hele Europa?
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Å.. Men kan de ikke hoste opp en ønskeliste da? Med hva de ønsker seg til bobilen sin?
Spoven Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Mine foreldre har kjøpt seg campingvogn og har ønsket ting til den. Jeg har kjøpt middagsservise i noe plastgreier som ligner keramikk, husker ikke hva det het. Ellers pynteting? Som silkeblomster og vaser i uknuselig materiale. Og bøker, f.eks vitsebøker eller spørsmålsbøker som kan tas frem om det blir kjedelig en kveld. Og kortstokk og brettspill.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Det finnes masse du kan kjøpe: Alt mulig av glass, bestikk og servise i plast. Oppbevaringsbokser som er tette(tupperware er veldig populært hos campingeiere). Hva med grillting? Grillbestikk, gasslighter etc..
Fam Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Det finnes masse du kan kjøpe: Alt mulig av glass, bestikk og servise i plast. Oppbevaringsbokser som er tette(tupperware er veldig populært hos campingeiere). Hva med grillting? Grillbestikk, gasslighter etc.. ← Og grilldress! Det er vel obligatorisk
Gjest Dingo Skrevet 9. desember 2006 #8 Skrevet 9. desember 2006 Dagbok eller bobilbok... der de kan skrive om turene sine??? Hvor de har vært, hvem de hadde med, hvem de møtte???
Gjest Gjest 1 Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Lydvern mot snorking, alt som kan bidra til renslighet, stor speil, toalettpapir og piggdekk.
MellonCollie Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Et fint sengeteppe kanskje? Det vet jeg mamma og pappa kjøpte seg kjapt, slik at de kunne ha "soveromsdøra" åpen, og dermed ser bilen større ut. Hvis de skal ha besøk der inne eller noe... Endret 10. desember 2006 av MellonCollie
Laban75 Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Hva med kjøkkenhånklær, sengetøy til bobilen, håndklær, ullteppe, pynteputer, duk, glass (vanlige, vinglass, shotglass m.m.).... Kjeler, boller med lokk, stekepanne... Det finnes da mange ting..
Mini_me Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 glem det med plastblomster og plast bestikk... noen som vil ha det i bilen da? Det finnes jo skap ... kjøp heller noen nyttige kjøkkenting..eller f eks to sammenleggbare stoler de kan sitte utenfor i.
Laban75 Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 Helt enig med Mini me... Plast er vel helt ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå