Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg prøver å bestille noen varer herfra, men nå har jeg prøvd to ulike visakort, både nå og for en måned siden, men får bare beskjed om at "Credit card information is invalid". Det er ikke nye kort heller, så kortnumrene burde være registrerte. Har noen en formening om hva som er galt?
Nemesis Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 det går ikke.. Både jeg og mange andre har prøvd og har fått opp at kortet vårt er ugyldig. Ta heller og skaff deg paypalkonto så går det bra Fikk min bestilling i går
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Leste den gamle tråden og så at folk måtte bruke PayPal, så jeg brukte mannens konto der. Så nå har jeg bestilt!
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Vet noen hvor lang tid det tar å få pakken? Får jeg den før jul?
Nemesis Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Nå husker ikke jeg når jeg bestilte, men tror det tok 2 uker kanskje?!
Ciara Skrevet 9. desember 2006 #6 Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk en pakke derfra i dag. Den bestilte jeg forrige fredag.
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #7 Skrevet 9. desember 2006 Jeg fikk en pakke derfra i dag. Den bestilte jeg forrige fredag. ← 8 dager altså? Da er det jo mulighet for å få den før jul!
LadyInRed Skrevet 10. desember 2006 #8 Skrevet 10. desember 2006 hm, fant ikke info om fraktkostnader på denne siden. Hvor mye har dere betalt ca i frakt? PS: skriver de ned verdien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå