perlemor Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Hva bruker dere som tilbehør til lutefisk? Jeg bor i midt-norge og her bruker vi tynnlefse,bacon,ertestuing(grønn til torsk og gul til lange)sirup,fløtemysost,sterk sennep,sennepssaus og potet,nam nam
Mandel Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Bruker lems (antar det er det samme som tynnlefse), kokte poteter og bacon. Lutefisk er godt (men bare en gang i året )!
Gjest Kaploink Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Eg er frå Midt-Norge og et lutefisk på julekvelden, da kun med smør og lefse. Tykjer det er skikkeleg nam Har aldri smakt lutefisk saman med masse anna stæsj sidan me ikkje har hatt tradisjon for det, men vurderar å kanskje prøve på restaurant ein gong.
Spoven Skrevet 9. desember 2006 #4 Skrevet 9. desember 2006 Her er det varmrøkt bacon og ertestuing som gjelder. Mannen min bruker sennep og brunost også.
skrue Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Noen liker vanlig hvit saus. Har sett ribbefett bli brukt også
Gjest Svimle Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Jeg bruker ertestuing, bacon, brunost og sirup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå