Chelsea Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har prøvd Nivea, L'oreal, Garnier og Lancome, alle for vannfast mascara. Men jeg føler ikke at jeg får bort all mascaraen! Noen anbefaling til en som fungerer bra?
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Bruk en av samme merke som mascaren din.
Gjest Deception Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 YSL og Biotherm er mine favoritter. Begge er tofase-fjernere av den typen som må ristes sammen.
Chelsea Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2006 Bruk en av samme merke som mascaren din. ← Det er Lancome, men jeg føler ikke at den tar det. Skal prøve de andre jeg har fått foreslått. Takk!
Gjest Deception Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Det er Lancome, men jeg føler ikke at den tar det. Skal prøve de andre jeg har fått foreslått. Takk! ← De vannfaste fra Lancome er kjempevanskelige å fjerne; men de jeg foreslo, er de beste, selv om de heller ikke er så effektive som jeg skulle ønske. Et annet alternativ er å bruke mandelolje, men det har lett for å gi en hinne på øyet hvis du ikke er forsiktig. Men det svir ikke, og tar sminken effektivt uten å gi hovne øyelokk.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 Du sier at du ikke liker Loreal, det kan jeg ikke skjønne, det har vært min favoritt evig lenge nå. Men borsett fra den kan jeg anbefale Helena Rubinstein som funker fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå