Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt....

Det var en fyr jeg var sammen med en kort periode og jeg trodde dette var et forhold som kom til å vare. Vi hilste på foreldrene til hverandre osv...

Og selvfølgelig lå vi med hverandre og jeg trodde alt var bra. :)

Men plutselig tar han mindre og mindre kontakt og er fryktelig opptatt når jeg foreslå at vi skal finne på noe. :forvirret: Jeg skjønner ikke hva jeg gjorde galt, og nå er det slutt. Han sa at gnisten hadde blitt borte.

Jeg sitter igjen med følelsen av at han bare snodde meg rundt lillefingeren får å få meg i seng. Huff.

Noen meninger rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde vel ikke tatt deg med hjem til mor dersom han bare ville ha deg til sengs. Det er vel kanskje som han sier, gnisten ble borte? Kan hende den beste det ;)

Skrevet

Han snodde deg nok ikke rundt lillefingeren for å få deg til sengs om han tok deg med til foreldrene nei.

Men det var jo litt barnslig gjort å ikke ta opp dette med deg da....

Syns det er utrolig mange som ikke klarer å prate sammen i forhold her inne jeg? Hvis man ikke klarer å prate skikkelig sammen så passer man ikke sammen...

Skrevet

Nei, du ble ikke utnyttet. Han mistet gradvis interessen for deg. Dumt for deg, selvsagt, men slik er det ofte. Det skjer tross alt oftere at en treffer en man likevel ikke fant så interessant enn en man bare blir mer forelsket i... Og det er jo det siste vi alle håper på. Han også, men slik gikk det ikke :tristbla: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...