Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ordner jeg det? Må jeg bestille på forhånd? Hva koster det? Og tror dere det er veldig traumatisk for katten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går bra, men ta kontakt med flyselskapet for å få retningslinjene. Og sjekk om det står noe om husdyr på nettsidene deres.

Skrevet
Hvordan ordner jeg det? Må jeg bestille på forhånd? Hva koster det? Og tror dere det er veldig traumatisk for katten?

Skal du ha katten med når du reiser, eller reiser katten alene? Du må uansett bestille plass på forhånd. Skal du ha katten med når du reiser bør du gjøre dette når du bestiller egen billett. Uansett om katten reiser i kabin eller lasterom så er det begrenset plass og flyselskapet må koordiner med andre bestillinger. For dyr i kabinen koster det 150 kroner på strekk på innenlandsflyvninger. Dvs reiser du Bodø-Oslo og må bytte fly i Trondheim, så er dette 2 strekk og 300 kroner. Reiser katten alene er det dyrere!

Om det er traumatisk for katten er ikke godt å vite. Som regel går det greit, litt avhengig av hvor reisevant katten er i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...