Smarties Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Er det noen som vet hvor mange episoder det vil bli av Prison Break, sesong 2? Og kommer det en sesong 3?
Fiol Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Vet ikke hvor mange episoder det blir, sikkert som sesong 1 kanskje. Men det skal komme hvert fall en sesong til, om ikke fler.
Smarties Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2006 Æsj.. enda så godt jeg liker serien, vil jeg ikke at det skal bli sånn evighetsserie.. For de blir som regel dårligere etterhvert... Jaja, får vel bare vente og se...
Gjest Shayla Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Vet ikke hvor mange episoder det blir, sikkert som sesong 1 kanskje. Men det skal komme hvert fall en sesong til, om ikke fler. ← Særiøst skal det komme en sesong til??? Hvorfor klarer ikke USA gi seg mens leken er god... Neida de må kjøre hele serien på ræva før de syns det er nok... De ødla Lost med og lage 3 sesonger! Jeg hater langvarige serier! Hvertfall av denne typen. Greit med Friends liksom..
Rainbow Brite Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Særiøst skal det komme en sesong til??? Hvorfor klarer ikke USA gi seg mens leken er god... Neida de må kjøre hele serien på ræva før de syns det er nok... De ødla Lost med og lage 3 sesonger! Jeg hater langvarige serier! Hvertfall av denne typen. Greit med Friends liksom.. ← Nei, uff, Friends er jo fælt! Men jeg skjønner hvor du vil! Men jeg synes det er greit jeg da! Det blir vel ca 24 episoder i sesong 2, toppen 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå