Gjest niomi Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Kan noen anbefale en kinesisk restaurant i Oslo sentrum? Min mor vil gjerne spise kinesisk i helga, og jeg kjenner ingen gode restauranter innen det kjøkkenet.
Impala Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Da har jeg bare ett forlag, og det er Dinner. Ligger like ved Nathionaltheateret. Kjempegod mat
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Dinner er topp. men husk å bestille bord. Ekstra viktig nå i julebordsesongen, men alltid lurt når det gjelder dinnner.
Eliza Doalot Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Definitivt Dinner, og bestill bord i god tid, ja!
Nemmera Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 jess, Dinner Men om dere har mulighet så vill jeg ventet til søndag. Det gjelder uansett restaurant egentlig, pga julebordsesongen.
Rainbow Brite Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Ikke glem å ta i betraktning at Dinner innebefatter et økonomisk spørsmål... Men maten er upåklagelig!!
NinaL Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Dinner er absolutt å anbefale. Men vær obs på at det som serveres der ikke nødvendigvis er det alle forbinder med "kinamat". Kina har to store kjøkkentradisjoner- det kantonesiske og det fra sezhuan -(eller hvordan det staves). Det siste har sterkere mat, og er vel det som serveres på Dinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå