Gjest Revenka Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg må legge opp kjolen min og lurer på hva det pleier å ligge på i pris. Må ikke gjøre noe annet enn lengden. Hva kan jeg forvente? Oppdaget at jeg egentlig måtte ha gjort det før desember i følge salgskontrakten, men har helt glemt det (tenkte for meg selv at det måtte gjøres før jul). Må ringe butikken i morgen. Bare veldig kjedelig å betale det før jul.
flickan Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg fikk beskjed om at det kunne komme på mellom 600-1500, alt etter som hva som måtte gjøres. Det vanligste var 800-1000 hos dem. Vil tro at justering av lengde ligger i det laveste sjiktet. Det er vel verre å sy inn/ut. Men det siste her er vel bare synsing fra min side, har jo egentlig ikke peiling. Selv har jeg ikke sydd siden jeg fikk symaskinserifikatet i 4. klasse
Lassie Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg fikk det inkludert fordi jeg gjorde det samme sted som jeg kjøpte kjolen, jeg. Vanligvis tok de 1000kr for det hvis kjolen ikke var kjøpt i den salongen, men siden den var kjøpt der lå det i kjoleprisen.
Gjest Revenka Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Oki, jeg kjøpte min på salg så det er ikke inkludert i prisen. Men siden jeg må betale for det uansett trenger jeg kanskje ikke dra til den butikken.
Montezuma Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Oki, jeg kjøpte min på salg så det er ikke inkludert i prisen. Men siden jeg må betale for det uansett trenger jeg kanskje ikke dra til den butikken. ← nei, alt som heter noe med brud- er dyrt! Gå heller til en syforretning eller skredder. Mye billigere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå