fashiongutt Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Hei, hver gang jeg tar mascara på vippene nederst så blunker jeg og får sorte flekker overalt. Hvordan kan jeg unngå det. Har dere tips på hvordan å ta på mascara på de nedreste vipper? Hvordan holder man børste og hvor ser man med øyene? Takk takk
Gjest Tigerjente Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Ta mascara først nede, også oppe..
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Chanel Sculpte Cils har en mindre og tynnere børste, den er veldig fin for vipper nede
Gjest Kitten Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Jeg bruker en tørr, ren børste(tatt vare på en fra en mascara) til å gre over til slutt. Da grer jeg fra innerst fra undersiden og ut, så smitter det ikke av.
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Se opp med store øyne. Og bare skubb børsten borti.
Gjest Silmarill Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg legger alltid en flat bommulspad under de nederste vippene før jeg tar på maskara (eller mens jeg tar på) Det som (søles) faller da på den padden! (kan sa klart bruke vanlig papir bare det er tynt nok!) Endret 8. desember 2006 av Silmarill
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Jeg ruller børsten på dem fra undersiden. Søl vasker en så klart bort etterpå. Har så lange at søl er ikke til å unngå uansett.
Gjest Tanita Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Farve de og ta på mascara bare på de øverste vippene! Da får du en naturlig mørk farve på de, og det blir mye penere enn å ha mascaraklumper og mascara som kan drysse under øynene iløpet av dagen.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 8. desember 2006 #13 Skrevet 8. desember 2006 jeg får ikke klumper! kommer vel ann på hvilken mascara du bruker! søler heller ikke! men som sakt over her, det er da bare å bruke en Q-tips! ellers sier jeg bare: øvelse gjør mester! Lykke til! (Tips: imnitable fra Chanel (gummikost) er lett å legge på nedre vipper ) kjøpte den igår, såsomså fornøyd. den er bedre enn YSL faux cils synes jeg, men slår ikke nr.1 som er Maximeyes fra DIOR. dette er selvsakt en smaksak og alle har forkjellige vipper! jeg har lange men ikke så heldig at de buer seg , så må bruke tang! .
fashiongutt Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2006 Takk takk for tipsene. Dere er flinke :-)
lillesky Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Farve de og ta på mascara bare på de øverste vippene! ← Jeg bruker bare mascara på de øverste vippene, fordi jeg synes det ser mer naturlig ut. For når jeg har mascara på de nederste vippene, synes jeg mascaraen har en tendesn til å skli ut slik at man blir svart under øynene.
aline Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 Tørker det bort med en Q-tip ← gjør jeg og, og må ofte bruke det både oppe og nede, har ganske lange vipper som bøyer seg endel både oppe og nede, og det blir stort sett alltid NOE prikker. til festsminke, der jeg har lagt mer underlagskrem på huden før jeg tar på maskara, legger jeg papir under før jeg tar på, så kommer sølet på papiret istedenfor huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå