Malou Skrevet 8. februar 2003 #1 Skrevet 8. februar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5150 Det er nå også utrolig hva de skal dra frem om denne jenta. Flau journalistikk spør du meg. Hele India episoden virker ganske så udramatisk spør du meg. Angående sjekkeprogrammet, så betviler jeg ikke at MM har angret en del på at hun var med der Jennifer
Gjest sexysadie Skrevet 8. februar 2003 #2 Skrevet 8. februar 2003 Tror hun ganske enkelt gir fanden. Dama eier ikke skamvett.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. februar 2003 #3 Skrevet 8. februar 2003 Det som opprørte meg var ikke denne lille bagatellmessige visum-historien. Hun var gravid med Marius da hun var med på Lysthuset på TVNorge- hun eier virkelig ikke skam. Milla
Gjest sexysadie Skrevet 8. februar 2003 #4 Skrevet 8. februar 2003 Kan komme av at man blir skrullete av å gå gravid...
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #5 Skrevet 8. februar 2003 Dette er jo gammelt nytt! Merkelig at media ikke har fått med seg dette før.
Gjest sexysadie Skrevet 8. februar 2003 #6 Skrevet 8. februar 2003 D har de nok men hun har jo blitt så bestborgelig at d er til å spy av. gleder meg til Marius blir stor; han tar nok opp arven etter hu mor. Lurer på hvor mange lausunger han rekker å få....
Malou Skrevet 8. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2003 Jeg observerer at noen har den mening at folk ikke kan forandre seg. Det er vel noen år siden MM var 23 år... Selv kan jeg i allefall se at jeg har forandret meg innenfor den siste 10 års perioden, men det gjelder kanskje ikke alle? Jennifer
Gjest Diva Skrevet 8. februar 2003 #8 Skrevet 8. februar 2003 Nå er det noen ekle tendenser ute å går her. For INGEN har jo bedre moral enn dere to ? (ingen navn nevnt for øvrig) MYYY GOOOD!
Gjest Hilde Skrevet 8. februar 2003 #9 Skrevet 8. februar 2003 Sexysadie - jeg synes du er vanvittig vulgær og klein i dine uttalelser. Typisk misunnelse !
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #10 Skrevet 8. februar 2003 God Kveld Norge og VG sliter nå................... Gammelt nytt om et kjedelig sjekkeprogram kronprinsesen var med i og uinteressante nyheter om visumrot i India. VG og God Kveld Norge skjerp dere.....
Kristian (71) Skrevet 8. februar 2003 #11 Skrevet 8. februar 2003 D har de nok men hun har jo blitt så bestborgelig at d er til å spy av. gleder meg til Marius blir stor; han tar nok opp arven etter hu mor. Lurer på hvor mange lausunger han rekker å få.... SexySadie... syns du skal holde Marius utenfor denne diskusjonen... han er faktisk helt uskydlig havnet oppi denne situasjonen. Syns forøvrig ikke du har noen grunn til å spekulere i hvor mange lausunger han kommer til å få... etter hva jeg har lest du selv har skrevet her inne, så har du hatt ganske mange partnere selv. Burde ikke Marius også kunne få ha sex med så mange partnere han måtte ønske? Hvorfor skulle det bli flere barn ut av det enn det har blitt for deg?
Gjest care Skrevet 8. februar 2003 #12 Skrevet 8. februar 2003 Jeg er så lei hele Mette Marit og all skriverier. Jeg leste overskriften, så gikk jeg videre til neste overskrift......... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2003 #13 Skrevet 8. februar 2003 Hadde det nå bare kommet en skikkelig "blå film" fra MM`s ville dager kunne det kanskje vært noe å lage et program om. Hadde vært fint hvis tabloidpressen slutta å bry seg med kongehuset, faen så sur jeg blir når jeg står i kassakø og ser overskrifter som "Mette Marit handlet klær for en million". Kongelig "MY ASS"
Gjest Hege Skrevet 8. februar 2003 #14 Skrevet 8. februar 2003 Du kan ikke poste innlegg som inneholder: Personangrep/persondebatter Innlegg med nedsettende eller krenkende kommentarer mot andre deltagere i forumet tolereres ikke. Hva som faller inn under krenkende kan være vanskelig å bedømme, men generelt sett skal man behandle andre med respekt. Det går fint med diskusjoner rundt enkeltpersoner, om denne har en offentlig (yrkes) rolle, men da kun i relevans til denne rollen. Man diskuterer sak, og ikke person! Det er ikke tillat å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.
Anbefalte innlegg