Gå til innhold

Glatt, glatt, glatt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sambo liker å smøre meg inn så jeg blir glatt, spesielt på overkroppen. Jeg synes også dette er digg, men vi sliter med å finne noe som holder seg glatt.. Har prøvd noen massasjeoljer og noen glidemidler, men de trekker inn i huden for raskt, synes vi...

Er det noen som har tips til noe som holder seg glatt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En får jo tak i slike "laken" som er desiget for den slags da. Sorte er de vel.

Skrevet

Jeg spør etter noe man kan smøre på kroppen for å bli glatt....

Gjest deemess
Skrevet

babyolje..definitivt det beste glidemiddelet, masasjeoljen, etc...

det ovenforstående mente med lakenet var vel at ingen ting trekker inn i madrassen men holder seg på kroppen

Gjest Elfrida
Skrevet

French silk fra Kondomeriet og Body glide fra Inn & Ut er de beste glidemidlene jeg har brukt, de holder seg våte lenge og kan også brukes til å smøre inn kroppen men. Litt dyrt men veldig drøyt i bruk.

Skrevet

Får en ikke mye kviser og uren hud på kroppen når en oljer den inn på den måten?? :sjenert:

Gjest Elfrida
Skrevet
Får en ikke mye kviser og uren hud på kroppen når en oljer den inn på den måten??  :sjenert:

Nei.
Skrevet

Har gummilaken... men det trekker likevel for raskt (etter vårt ønske) inn i huden.

Har prøvd babyolje, men synes ikke den heller var "nok"

... skal prøve Body Glide eller French silk, takk for tips!

Skrevet
Nei.

Jo det gjør man.

Hvorfor ellers frarådes det å bruke babyolje på fet ansiktshud ??

Skrevet
Jo det gjør man.

Hvorfor ellers frarådes det å bruke babyolje på fet ansiktshud ??

Eh. Fordi det er FET ansiktshud? Hvis man har normal hud så er det ikke så stor sannsynlighet for at man får kviser ;)

Skrevet

Har du prøvd silikonbasert glidemiddel? Mulig det allerede er nevnt her, da jeg ikke husker hva de forskjellige heter. Er i hvertfall bare å spørre på Kondomeriet eller noe.

Gjest Tigerjente
Skrevet
Nei.

Njo.. Det er større fare for å få kviser siden porene tettes med oljen, men det er MYE mindre rissiko for å få kviser på kroppen enn i ansiktet (Som noen her nevner) fordi talgkjertlene på kroppen ikke produserer så mye talg som de i ansiktet. Så, noen kan nok oppleve å få litt kviser av det, men som regel går det greit, mens noen ikke får det i det hele tatt.

Skrevet

Vel, de fleste tar seg vel en god dusj etter en runde hvor man har smurt hverandre inn med mengder av olje/glidemiddel eller hva det måtte være, så jeg ser ikke helt hvordan det skal bli så fryktelig mange flere kviser av det.

Skrevet

De selger massasjeoljer på kondomeriet som holder deg glatt lenge og attpåtil lukter ganske godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...