Trillrund Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Sambo liker å smøre meg inn så jeg blir glatt, spesielt på overkroppen. Jeg synes også dette er digg, men vi sliter med å finne noe som holder seg glatt.. Har prøvd noen massasjeoljer og noen glidemidler, men de trekker inn i huden for raskt, synes vi... Er det noen som har tips til noe som holder seg glatt????
Top Gun Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 En får jo tak i slike "laken" som er desiget for den slags da. Sorte er de vel.
Trillrund Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2006 Jeg spør etter noe man kan smøre på kroppen for å bli glatt....
Gjest deemess Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 babyolje..definitivt det beste glidemiddelet, masasjeoljen, etc... det ovenforstående mente med lakenet var vel at ingen ting trekker inn i madrassen men holder seg på kroppen
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 French silk fra Kondomeriet og Body glide fra Inn & Ut er de beste glidemidlene jeg har brukt, de holder seg våte lenge og kan også brukes til å smøre inn kroppen men. Litt dyrt men veldig drøyt i bruk.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Får en ikke mye kviser og uren hud på kroppen når en oljer den inn på den måten??
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Får en ikke mye kviser og uren hud på kroppen når en oljer den inn på den måten?? ←Nei.
Trillrund Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2006 Har gummilaken... men det trekker likevel for raskt (etter vårt ønske) inn i huden. Har prøvd babyolje, men synes ikke den heller var "nok" ... skal prøve Body Glide eller French silk, takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #10 Skrevet 10. desember 2006 Nei. ← Jo det gjør man. Hvorfor ellers frarådes det å bruke babyolje på fet ansiktshud ??
SW20 Skrevet 10. desember 2006 #11 Skrevet 10. desember 2006 Jo det gjør man. Hvorfor ellers frarådes det å bruke babyolje på fet ansiktshud ?? ← Eh. Fordi det er FET ansiktshud? Hvis man har normal hud så er det ikke så stor sannsynlighet for at man får kviser
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #12 Skrevet 10. desember 2006 Jojobaolje eller annen "seig" planteolje?
Gjest Hilde79 Skrevet 10. desember 2006 #13 Skrevet 10. desember 2006 Har du prøvd silikonbasert glidemiddel? Mulig det allerede er nevnt her, da jeg ikke husker hva de forskjellige heter. Er i hvertfall bare å spørre på Kondomeriet eller noe.
Gjest Tigerjente Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Nei. ← Njo.. Det er større fare for å få kviser siden porene tettes med oljen, men det er MYE mindre rissiko for å få kviser på kroppen enn i ansiktet (Som noen her nevner) fordi talgkjertlene på kroppen ikke produserer så mye talg som de i ansiktet. Så, noen kan nok oppleve å få litt kviser av det, men som regel går det greit, mens noen ikke får det i det hele tatt.
Gjest Elfrida Skrevet 12. desember 2006 #16 Skrevet 12. desember 2006 Vel, de fleste tar seg vel en god dusj etter en runde hvor man har smurt hverandre inn med mengder av olje/glidemiddel eller hva det måtte være, så jeg ser ikke helt hvordan det skal bli så fryktelig mange flere kviser av det.
Annikken Skrevet 12. desember 2006 #17 Skrevet 12. desember 2006 De selger massasjeoljer på kondomeriet som holder deg glatt lenge og attpåtil lukter ganske godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå